تعداد بازدید: ۱۰۹۰
کد خبر: ۱۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳ - 2021 18 October
همزمان با آغاز هفته تربیت‌بدنی رئیس ورزش و جوانان نی‌ریز از اجرای 22 برنامه و مسابقه در این هفته خبر داد.
 محمد صادق رجبی : شهرام مختاری گفت: با توجه به وضعیت زرد شهرستان در هفته تربیت بدنی امسال شاهد افزایش فعالیت‌های هیئت‌ها نسبت به سال گذشته هستیم ولی نباید این باعث شود که شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این برنامه‌ها رعایت نشود.

وی افزود: کسانی که می‌خواهند در برنامه‌های این هفته شرکت کنند می‌توانند به اداره ورزش و جوانان یا به هیئت مربوط مراجعه و از زمان دقیق و نحوه شرکت اطلاع کسب کنند.

مختاری ضمن تشکر از هیئت‌هایی که در این هفته برنامه دارند گفت: امیدوارم دیگر هیئت‌ها هم تا آخر هفته تربیت بدنی اجرای برنامه ای خاص را در دستور کار خود قرار دهند.

مهمترین برنامه‌های هفته تربیت بدنی:

مسابقات بیلیارد، مسابقه کشتی جوانان و نونهالان، بسکتبال خیابانی، جشنواره مهارتهای بسکتبال، مسابقه دارت، مسابقه فوتسال کارمندان، مسابقه شنا، جشنواره ژیمناستیک، صعود به قله 3050 متری سر سفید مشکان، راه اندازی ورزش کبدی بانوان، مسابقه ایستگاهی آمادگی جسمانی پیشکسوتان، مسابقه لیوان چینی و دومینو، مسابقه پیاده‌روی و همایش کوهنوردی پیشکسوتان، مسابقه داژبال، مسابقه پیاده روی از استادیوم کوی سجاد تا تپه نور الشهدا برای بانوان، مسابقه دو و دوچرخه سواری بانوان، مسابقه ایروبیک کودکان و جوانان،جشنواره ژیمناستیک و مسابقات طناب زنی آقایان و خواهران در دو مقطع سنی


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها