تعداد بازدید: ۳۷۴
کد خبر: ۱۰۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ - 2021 26 September
اورژانس ١١٥ نی‌ریز 114 عملیات مختلف را در هفته گذشته انجام داد.
به گزارش کچویی مدیر اورژانس ١١٥ نی‌ریز، مهمترین این حوادث به شرح زیر بوده است:
ساعت 16:14 سه‌شنبه ۲۳ شهریور، بر اثر تصادف یک پراید و پیکان در بولوار ولی‌عصر، دو نفر مصدوم شدند. یک مرد ۴۹ ساله از ناحیه ساق پا و ران آسیب دید و مرد ۲۷ ساله دیگر، به آرنجش ضربه خورد.

ساعت 8:30 همان روز، بین شهرک شاهد و شهر مشکان، یک موتورسیکلت و خودرو تصادف کردند. راکب ۱۹ ساله موتورسیکلت دچار ضربات متعدد و ضربه مغزی شد و به نی‌ریز انتقال یافت.

ساعت 19:30 چهارشنبه ۲۴ شهریور، نزدیک کارخانه سیمان خاکستری دو خودروی مزدا و سمند تصادف کردند. بر اثر این حادثه دو آمبولانس اعزام شدند و سه مصدوم حادثه را که از ناحیه قفسه سینه، زانو، پا، سر و دست آسیب دیده بودند، به بیمارستان شهدا انتقال دادند.

ساعت 20:30 شنبه ۲۷ شهریور، روبروی سپاه مشکان یک موتور‌سیکلت واژگون و راکب 50 ساله آن مصدوم شد. در این حادثه مچ دست وی شکست و از ناحیه پشت پای چپ، لب و انگشت دست چپ نیز دچار جراحت شد. وی به درمانگاه مشکان و سپس به بیمارستان شهدای نی‌ریز انتقال یافت.

ساعت 14:30 یکشنبه ۲۸ شهریور، مرد ۳۶ ساله‌ای که سابقه حساسیت داشت، در روستای قاسم‌آباد دچار گزش نا‌معلوم شد. وی بعد از دو ساعت با علائم ضعف و بی‌حالی، تهوع و استفراغ با ۱۱۵ تماس گرفت و بلافاصله به نی‌ریز منتقل شد.»

کچویی گفت: «توصیه می‌شود کسانی که سابقه حساسیت دارند همان موقع با اورژانس تماس بگیرند و به توصیه‌های اپراتورهای مرکز پیام عمل کنند.»

وی افزود: «ساعت 22:30 دوشنبه ۲۹ شهریور، یک خودرو و موتورسیکلت در خیابان ولیعصر تصادف کردند که بر اثر آن دو سرنشین ۱۷ و ۱۸ ساله موتورسیکلت مصدوم شدند. سرنشین ۱۷ ساله از ناحیه مچ دست، هر دو زانو، آرنج و مچ پا آسیب دید و سرنشین ۱۸ ساله نیز دچار خراشیدگی و کوفتگی جزیی شد.

ساعت 12:50 سه‌شنبه 30 شهریور، در حادثه‌ای مشابه، یک خودرو و موتورسیکلت در کوچه یخی با هم برخورد کردند. راکب ۴۲ ساله موتورسیکلت دچار ضربات متعدد از جمله ضربه به پای راست، دست، شانه، ساق پای راست و قفسه سینه شد.»

نوشتنی است کارکنان اورژانس، ۶ بیمار کرونایی با حال وخیم را در هفته گذشته به بیمارستان شهدا منتقل کردند و به ۱۶ نفر از مبتلایان نیز مشاوره تلفنی دادند.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها