تعداد بازدید: ۴۶۵
کد خبر: ۱۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶ - 2021 29 August
فرماندار نی‌ریز در افتتاحیه هفته دولت و خطاب به مسئولان:
نگذاشتیم اعتراضات اجتماعی مردم به مسائل امنیتی گره بخورد
در آغازین روز از هفته دولت دوم شهریورماه، فرماندار نی‌ریز و مسئولان ادارات با حضور در گلزار شهدا یاد آنان را گرامی و آغاز هفته دولت را جشن گرفتند.

فرماندار نی‌ریز گفت: بهره‌برداری از ۱۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۱۴ میلیارد تومان در نی‌ریز را آغاز می‌کنیم همچنین یک پروژه گازی با اعتبار ۲۰۵ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: افتتاح سوله مدیریت بحران شهرداری نی‌ریز، آبیاری تحت فشار، آسفالت معابر و مواردی در حوزه برق و شهرداری‌ها از جمله پروژه‌هایی می‌باشد که برای افتتاح در این هفته تعریف شده است.

مراد هدایت در ادامه و در جلسه‌ای که در مصلای نمازجمعه نی‌ریز برگزار شد گفت: مسئولان باید خدمات دولت و نظام را برای مردم بیان کنند چرا که اقدامات دولت با رژیم قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.

وی با بیان اینکه باید به مدیران کم کار تذکر داد گفت: اگر چنین مدیری عملکرد خود را اصلاح نکند، باید عزل شود.

فرماندار نی‌ریز با اشاره به احداث اتوبان نی‌ریز- سیرجان که در حال ساخت است گفت: در تلاش هستیم تا گردنه لای‌رز هر چه سریعتر حل و فصل شود.

فرماندار نی‌ریز با اعلام اینکه بسیاری از پروژه‌های خوب نی‌ریز نیمه تمام است گفت: امیدواریم هرچه سریع‌تر این پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی اشاره‌ای هم به بیمارستان قدیمی شهدا کرد و گفت: به‌رغم اینکه بیمارستان نی‌ریز با توجه به قدمتش قابل استفاده نیست اما نگذاشتیم در ایام کرونا، بیماری روی زمین بماند.

هدایت در بحث اعتراضات اجتماعی گفت: نگذاشتیم مسائل اجتماعی و اعتراضات مردمی به مسائل امنیتی گره بخورد.

همچنین در بحث رعایت پروتکل‌های کرونا به‌رغم اینکه شور حسینی را در شهرستان نی‌ریز پررنگ‌تر از سال گذشته برگزار کردیم به غیر از یکی دو هیئت که پروتکلها را رعایت نکردند و تذکر گرفتند مابقی هیئت‌ها به خوبی رعایت کردند.

هدایت از مسئولان درخواست نمود تا در میان مردم باشند و مردم را ببینند؛ او گفت: کاری کنید که روستائیان مجبور نباشند برای یک نامه ساده در این شرایط کرونا به شهر بیایند.

در ادامه امام جمعه موقت شهرستان نی‌ریز سخنان خود را همچون گذشته انتقادی آغاز کرد و از اینکه برخی از مسئولان در نمازجمعه و جماعت شرکت نمی‌کنند شاکی بود و گفت: این باعث فاصله مردم و مسئولان می‌شود.

حجت الاسلام سید جواد فقیه در ادامه به مسائل شهرستان پرداخت و گفت: چرا نی‌ریز دستگاه اکسیژن‌ساز ندارد و باید  به دیگر شهرها مراجعه کنیم؟ سهم معادن برای شهر و شهرستان کجاست؟ چرا مسئولان فولاد با امام جمعه ارتباطی ندارند.

وی در بخشی از صحبت‌های خود به خبرنگاران تاخت و گفت: متأسفانه خبرهای نمازجمعه از طریق صدا و سیما پوشش داده نمی‌شود و مابقی خبرنگاران هم که اقدام به پوشش می‌کنند خبرها را تقطیع شده ارائه می‌دهند که باید فرماندار برای این  مسئله فکری‌کند.
 
نابودی محیط‌زیست و از بین رفتن دریاچه بختگان و مخالفت نهاد کتابخانه‌های استان با عمومی شدن کتابخانه امام صادق از دیگر انتقاداتی بود که حجت‌الاسلام سید جواد فقیه خطاب  به مسئولان ارائه داد.
.
 
 
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها