تعداد بازدید: ۴۷۴
کد خبر: ۱۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ - 2021 21 August
امام جمعه موقت نی‌ریز خواستار اختصاص حقابه سد چشمه عاشق به مردم قطرویه و ریزاب شد.
حجت‌الاسلام سیدجواد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه 29  اَمرداد، با تأکید بر اختصاص حقابه سد چشمه عاشق به مردم بخش قطرویه، عنوان داشت: «کارخانه فولاد می‌گوید 100 درصد آب این سد برای ما است. آنها باید پاسخگو باشند؛ اما متأسفانه مدیرعامل فولاد را ما هنوز ندیده‌ایم و با او صحبت نکرده‌ایم. اعضای هیئت مدیره آن هم اکثراً غیر بومی‌اند. چرا اعضای هیئت مدیره فولاد مثل گل‌گهر بومی نیستند؟.»

خطیب جمعه نی‌ریز در جایی دیگر به روز پزشک اشاره کرد و عنوان داشت: «پزشکان باید ملاحظه جیب مردم را داشته باشند. آن پزشکی که یک روز در هفته را رایگان طبابت می‌کند، صدقه می‌دهد و ثواب زیادی دارد. همچنین کسانی که به مناطق محروم می‌روند و خدمت می‌کنند، اجر زیادی دارند.»

حجت‌الاسلام فقیه در ادامه، شفافیت‌سازی در شورای شهر را خواسته مردم دانست و گفت: «اعضای شورا نباید پشت درهای بسته تصمیم بگیرند. باید با روحانیت و مردم همراه باشند تا با شفافیت‌سازی اموال شهرداری و شورا، ابهامات برطرف شود.»

وی لزوم داشتن صنعت دفاعی قدرتمند و بازدارنده در برابر دشمنان را خاطرنشان کرد و با اشاره به روز تجلیل از آزادگان و مفقودین گفت: «چه خونها ریخته شد تا نظام به اینجا برسد. خدا کند قدر بدانیم و نگذاریم خون شهدا و زجر ایثارگران پایمال شود.»

خطیب جمعه نی‌ریز در پایان شهادت امام سجاد را تسلیت گفت و اظهار داشت: «مداحان دقت کنند در روضه‌ها و نوحه‌ها هر چیزی را برای گریاندن مردم نگویند؛ این خطرناک است. باید عین عبارت مقتل را بخوانند و تحریفی صورت نگیرد. مجالس حسین بعد از عاشورا تعطیل نشود؛ اما با رعایت پروتکلها در فضای باز برگزار شود.»
 
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها