تعداد بازدید: ۶۲۳
کد خبر: ۱۰۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ - 2021 05 August
رئیس شبکه بهداشت و درمان نی‌ریز از استقبال خوب نی‌ریزیها و شکسته شدن رکورد تزریق واکسن کرونا در روز گذشته خبر داد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان نی‌ریز از استقبال خوب نی‌ریزیها و شکسته شدن رکورد تزریق واکسن کرونا در روز چهارشنبه هفته گذشته خبر داد. 

دکتر داور آل‌داود با بیان این خبر مسرت‌بخش عنوان کرد: بعد از گذشت چندین روز از شروع واکسیناسیون، نی‌ریزیها امروز بعد از مدتها، سکوت مراکز واکسیناسیون را شکستند و تعداد قابل قبولی واکسینه شدند.

وی با اشاره به این که بعداز اعلام گروه‌های شغلی،گروه‌های سنی نیز به تزریق واکسن تمایل بیشتری نشان دادند، اظهار داشت: در روز ۱۳ اَمرداد، بیش از هزار نفر در شهرستان نی‌ریز واکسینه شدند. 

آل‌داود به فعال بودن پایگاه‌های واکسیناسیون در روزهای تعطیل اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبال مردم عزیز شهرستان،پایگاه‌های واکسیناسیون برای تزریق واکسن در روز‌های پنجشنبه و جمعه نیز فعال است. همه تلاش کادر بهداشت، افزایش ایمنی مردم عزیز و تزریق تمامی واکسنهای ارسالی موجود در اسرع وقت به گروه هدف می‌باشد.

به گفته رئیس شبکه بهداشت، تا کنون  15204 دوز واکسن کرونا در شهرستان نی‌ریز تزریق شده که از این تعداد، 12095 دوز نوبت اول و 3109 دوز نوبت دوم است. همچنین در هفته گذشته 4500 دوز واکسن تزریق شده است.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها