تعداد بازدید: ۸۸۰
کد خبر: ۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹ - 2021 15 June
محمد جواد منفرد شاعر نی‌ریزی در پویش ملی «فصل سبز زندگی» موفق به دریافت رتبه برتر شد.
روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی: این پویش که با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی  توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه فرهنگی هنری پرتو امید آماج در سطح ملی برگزار شد، منفرد توانست در بخش تولید و نشر محتوا در فضای مجازی، به رتبه برتر «دلنوشته» دست یابد.

گفتنی است منفرد متولد دی‌ماه 1356 شهر مشکان و دانش آموخته مهندسی برق و کارمند شرکت نفت بوشهر می‌باشد و در زمینه‌های مختلف هنری از جمله طراحی، نقاشی، شعر، موسیقی و خوشنویسی فعالیت کرده است و به طور تخصصی سبک شعری «سپید» را دنبال می‌کند. 

وی در انجمن‌های شعر شهاب و گلبانگ نی‌ریز و انجمن‌های چکاوک شیراز و باران بوشهر فعالیت بوده و در تهران از کلاسهای ادبی گروس عبدالملکیان که جزء کاندیدای پنج شاعر برگزیده شعر ترجمه دنیا شناخته شده بهره گرفته است و اکنون نیز از کارگاه‌های مجازی این شاعر برجسته استفاده می‌کند. 

برخی از اشعار و متن‌های ادبی منفرد توسط گویندگان رادیو و تلویزیون دکلمه شده و در جشنواره‌های ادبی و همایش‌های ادبی نی‌ریز و بوشهر به چندین رتبه برتر دست یافته است.

محمدجواد منفرد همچنین  یک گروه ادبی زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی‌ریز و همچنین همکاری در تأسیس یک مؤسسه با هدف شناسایی و کاهش آسیبب‌های اجتماعی را با همکاری همشهریان خود و اداره بهزیستی در شهر مشکان پی‌ریزی کرده است.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها