تعداد بازدید: ۵۹۸
کد خبر: ۹۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴ - 2021 07 June

تور مشهد همیشه یکی از جذاب ترین تورهای زیارتی برای گردشگران و البته زائران عزیز بوده است. شهر مقدس مشهد به عنوان دومین شهر بزرگ و پایتخت معنوی ایران در تمام طول سال میزبان مسافران زیادی از سراسر ایران است که اکثرا با هدف زیارت به این شهر می آیند. علاوه بر این، این شهر جذاب از نظر جاذبه های طبیعی و تاریخی حرف های زیادی برای گفتن دارد؛ اگر مسافر تور مشهد تابستان هستید این شهر کلی سوپرایزهای هیجان انگیز برای شما دارد. تور مشهد در هر زمان یکی از پرطرفدارترین تورهای مسافرتی داخلی بشمار می رود و از آنجایی که این مقصد، شهری زیارتی سیاحتی می باشد میزبان گردشگران بسیاری از کل کشور است.

 

موضوع مورد بحث امروز ما سفر تابستانی با چاشنی زیارت با تورهای لحظه آخری به مشهد می باشد! در ابتدا قصد داریم کمی در مورد تورهای آفری یا تور دقیقه 90 مشهد به شما اطلاعاتی مفید بدهیم تا با اطلاعاتی کافی جهت رزرو و خرید آنها اقدام نمایید، بنابراین همراهمان باشید. خوب معنای تور لحظه آخری مشهد یعنی اینکه هواپیما، قطار یا هتلی جای خالی دارد و تا لحظه آخر پر نشده است و حالا تصمیم گرفته است تا با پایین ‌ترین نرخ ممکن آن را پر نماید. با این لوصاف بی شک قیمت آن ها فوق العاده مناسب است؛ ولی مشکل اینجاست که شما باید همین امروز یا فردا چمدان به دست به سفر بروید. آیا آمادگی و شرایط سفر لحظه آخری به مشهد را دارید؟ اگر جواب شما منفی است و نمی‌ توانید ظرف امروز یا فردا راهی این مقصد شوید، پیشنهاد می کنیم فریب وعده ‌های " تور لحظه آخری مشهد " را نخورید.

 

اما فردی هم هست که قصد سفر به مشهد دارد و به دلیل محدودیت‌ های مالی ترجیح می دهد بهترین تور مشهد را با توجه به شرایط خود برگزیند. در ضمن این فرد هنوز به دنبال تور ارزان قیمت هم نیست بلکه تصمیم دارد یک تور بهینه انتخاب کند که هم راحت به مشهد سفر کند و هم اقامت راحت و مطمئنی در مشهد را داشته باشد. حالا باید این موضوع را بدانید چه زمانی قصد مسافرت دارید تا با توجه به آن، تور متناسب را به شما معرفی کنیم. برای مثال اگر در شلوغی تابستان می‌ خواهید به مشهد برود باید یک تور ارزان را انتخاب نمایید و نباید توقع کیفیت بالایی از قطار، هواپیما یا هتل محل اقامت تان داشته باشید؛ ولی اگر هر لحظه می ‌توانید شرایط سفر با تور مشهد را فراهم کنید، این امکان را دارید که دقیقا با همان هزینه به دنبال یک تور لحظه آخری مشهد باشید. برای سفر ارزان به مشهد در تابستان 1400 می توانید با خرید تور لحظه آخری مشهد با کمترین قیمت به این شهر سفر کنید! در تورهای لحظه آخری، هر قدر به زمان پرواز نزدیک تر می شوید، قیمت تور کاهش می یابد و رزرو تور مشهد ارزان برای شما مسافران آسان تر می کند. توجه داشته باشید که برای اطلاع از آخرین جزئیات تور لحظه آخری مشهد تابستان و سایر مقاصد داخلی و خارجی، کافی است اینستاگرام نامی گشت را دنبال کنید تا از ارائه تورهای لحظه آخری این مجموعه به روز باشید!

موضوع مهم دیگر تاثیر چشمگیر قیمت هتل های مشهد در به وجود آمدن تور لحظه آخری مشهد است! معمولا هر شهری مثل مشهد که مقصد مسافران زیادی باشد، به اندازه پوشش دادن مسافران عزیز در شلوغ ترین زمان سال هم هتل های متنوع و زیادی هم دارد؛ طبیعی است که وقتی با ایام خلوت و کم مسافر روبرو شود، بسیاری از این هتل ‌ها خالی بماند تا جاییکه در بعضی مواقع اتاق ‌ها تحت اختیار هتل است و گاهی اوقات هم یک آژانس، اتاق ‌ها را گارانتی کرده که در مثال ما تفاوت چندانی ندارد؛ در این شرایط هزینه‌ های بالا و قابل توجه هتل همچون: هزینه آب، برق، گاز، نیروی انسانی، نگهداری، خواب سرمایه و … کمی نگران کننده است. در این بازه زمانی به دلیل کم بودن مسافر، بسیاری از این اتاق ‌ها خالی هستند؛ بنابراین، برای مثال حالا یک اتاق که قیمت آن شبی 200 هزار تومان است و در ایام شلوغی با 280 هزار تومان اجاره داده می ‌شد، اگر با 50 هزار تومان هم پر شود، جای خوشحالی دارد و ضرر و زیان هتل یا گارانتی کننده را کمی کاهش می ‌دهد. با این اوصاف اقامت در چنین هتل ‌هایی در چنین زمان ‌های شلوغ مثل تابستان مشهد اولین دلیلی است که به شما کمک می ‌کند یک تور با کیفیت و با قیمت مناسب با عنوان تور لحظه اخری مشهد را داشته باشید.

  

سوالی که بیشتر کاربران همیشه از ما می پرسند این است که آیا تور مشهد لحظه آخری بی ‌کیفیت است؟ توجه داشته باشید که یک تور لحظه آخری مشهد، یک تور خوب و یا حتی می تواند یک تور لوکس باشد که به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت، در آخرین روزهای باقی‌ مانده تا شروع سفر، فقط با قیمت پایین ‌تری به فروش می ‌رسد؛ حال آنکه برخی از آژانس ‌های مسافرتی تور مشهد ارزان با یک هتل بی کیفیت را به عنوان یک تور لحظه آخری مشهد به مسافرین ارائه می ‌دهند. اما در کل این تورهی آفری هیچ تفاوتی از لحاظ خدمات و امکانات با تورهای استاندارد و سیستمی مشهد ندارد.

 

کیفیت هتل ها در تور لحظه آخری مشهد در تابستان

نظرتان درباره یک تور هوایی مشهد با پرواز خوب و یک هتل نامناسب چیست؟ این موضوع شاید خیلی نیاز به توضیح نداشته باشد ولی این موضوع را باید بدانید همیشه ستاره‌ های هتل نشان دهنده قیمت آن نیست. در بعضی مواقع هم هست که امکان دارد پکیج یک تور لحظه آخری مشهد در تابستان با پرواز خوب ولی هتل ناآشنای جدید اما مناسبی بسته شده باشد و از طرف دیگر هم هست که تور با هتلی چند ستاره و خدمات عالی که شما انتظارش را دارید به شما ارائه نشود. بنابراین یا از تجربه دیگران استفاده کنید یا از آژانسی مطمئن و شناخته شده که مجری و برگزار کننده تورهای داخلی از جمله تور مسافرتی مشهد باشد، تور مورد خود را رزرو کنید که بتوانید کاملا به آن اعتماد کنید. حالا چه تور معمولی باشد، چه لحظه آخری! فرقی نمی کند. 



همچنین موضوعی که باید بدان توجه بیشتری داشته باشید این است که آژانس ‌هایی که با هتل ‌های بیشتری در مشهد ارتباط دارند، بی شک تورهای لحظه آخری مشهد بهتری هم ارائه می دهند! چرا که شما تمامی هتل ‌های مشهد را که نمی شناسید، ستاره‌ های هتل در مشهد دلیل بر خوب یا بد بودن آن نیست، همانطور هم که در بالا اشاره کردیم، در بعضی مواقع انتخاب یک هتل خوب که ستاره زیادی هم ندارد می ‌تواند قیمت یک تور لحظه آخری را از یک تور معمولی گران ‌تر کند و این در شرایطی است که امکان دارد این از نظر شما کاملا غیر منطقی باشد؛ ولی آنچه ما تجربه داریم این است که بیشتر مسافران به دنبال یک تور مشهد را با بهترین شرایط هستند تا رزرو کنند! بنابراین یا از آژانسی که به آن اعتماد دارید خرید کنید یا از تجربه دوستانتان در تجربه های مشابه استفاده کنید. خوشبختانه در تور مشهد لحظه آخری در تابستان هتل‌ های بسیار خوبی با قیمت‌ های معقول و مناسب وجود دارد و مجموعه مسافرتی نامی  گشت در شناخت هتل ‌های مشهد و ارائه بهترین تورها با بهترین نرخ تخصص دارد، پیشنهاد میکنیم حتما با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا اطلاعات کاملی از پروازها و هتل های مشهد در اختیارتان قرار بدهند.

  

در نهایت اگر تصمیمتان قطعی است که تور لحظه آخری مشهد را برای گذراندن تعطیلات تابستان انتخاب کنید، باید بگوییم که شما عزیزان می توانید با انتخاب تورهای مشهد تابستان از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در این تورهای تابستانی داخلی هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه سایت نامی گشت و یا با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند و تمامی سوالات خود را از در خصوص تور داخلی ویژه تابستان 1400 با کارشناسان با تجربه مجموعه مطرح کنند و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها