تعداد بازدید: ۷۲۰۴
کد خبر: ۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ - 2016 24 December
در یک درگیری مسلحانه بین نیروهای سپاه نی ریز با اشرار مسلح، مقدار زیادی انواع مواد مخدر، خودرو، اسلحه و مهمات کشف و یکی از اشرار نیز دستگیر شد.
حسین قانع: بنا بر اعلام سرهنگ غلامرضا توکل  فرمانده سپاه ناحیه نی ریز، دستگاه قضایی شهرستان در راستای کنترل و تأمین امنیت شهروندان، تشدید مبارزه با قاچاق مواد مخدر، دستگیری سوداگران مرگ را با توجه به گستردگی حوزه استحفاظی شهرستان به نیروهای سپاه نی ریز واگذار نموده است.

مأموران سپاه نی ریز در راستای انجام وظایف خود و همچنین وظایف محوله ، با اطلاعات و گزارشهای در بخش پشتکوه اقدام به گشت زنی کردند در دقایق پایانی روز چهارشنبه یکم دیماه،متوجه مخفی شدن یک خودرو پژو 405 در یکی از مسیرهای فرعی  و در یک رودخانه دور افتاده می شوند.

 با کنترل بیشتر متوجه افراد مسلح در درون این خودرو می شوند. مأموران سپاه نی ریزبه این اشراردستور خلع سلاح  و پیاده شدن می دهند. اما سرنشینان این خودرو تمکین نکرده و اقدام به تیراندازی به سوی مأموران می کنند. تیراندازی متقابل شروع  می شود  و پس از چندی مأموران سپاه تقاضای حضور نیروهای کمکی از سپاه و همچنین پلیس مبارزه با مواد مخدر را می نمایند. درگیری و تیراندازی نزدیک به یک ساعت طول می کشد.

قاچاقچیان که در نزدیکی  خودرو پناه گرفته اند با  گذشتن وقت متوجه می شوند حلقه دستگیری آنها درحال تنگ تر شدن است و به زودی دستگیر خواهند شد. با استفاده از تاریکی شب و با پای پیاده و جا گذاشتن خودرو و محتویات آن فرار می کنند.

 سرهنگ توکل افزود:با رسیدن مأموران کمکی پلیس مبارزه با مواد مخدر و مأموران سپاه نی ریز، منطقه وسیعی محاصره می شود در تاریک و روشن صبح  روز 2 دیماه با هماهنگی نیروهای نظامی و انتظامی، مأموران اقدام به پاکسازی منطقه می کنند با کنترل دقیق منطقه  یک جوان مسلح حدوداً 30 ساله از اعضای این باند اشرار مسلح  که در کوهها مخفی شده دستگیر می شود.

 همچنین در محل درگیری قاچاقچیان، یک خودرو پژو405 با سه جفت پلاک جعلی متعلق به 3 استان مختلف کشور، مقدار 240 کیلو تریاک، حدود 5 کیلو هروئین جاسازی شده در خودرو و یک قبضه اسلحه کلاشینکف تاشو به همراه مقداری مهمات کشف و ضبط  می گردد.

 به گفته سرهنگ توکل، خودرو پژو به جا مانده از قاچاقچیان مجهز به یک وسیله دود زا برای جلو گیری از تعقیب شدن توسط مأموران است. با توجه به شواهد و آثار به جا مانده از این باند اشرار و بازجویی از فرد دستگیر شده، تلاش برای بازداشت سایر اعضای این باند مسلح  در جریان می باشد.

سرهنگ توکل در پایان ضمن تشکر از کمک های دستگاه قضایی، نیروهای انتظامی شهرستان و بویژه سرهنگ برزگر، سرهنگ مروت و سروان بیات رئیس پلیس مبارزه با مخدر شهرستان و نیروهای تحت امر ایشان گفت: نیروهای نظامی و انتظامی هر دو بالهایی مکمل یکدیگر برای تأمین امنیت مردم در شهرستان هستند و شهروندان می توانندهرگونه اطلاعات درباره برهم زنندگان امنیت و نظم عمومی، قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر را با شماره تلفن 114 به ستاد خبری سپاه نی ریز اطلاع دهند.
















غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
1
سلام عالی بود از نیرو های جان بر کف شهرستان تشکر می کنم.
امیرحسین
United States of America
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
0
واقعا از بچه های سپاه شهرستان نی ریز و نیروی های نظامی و انتظامی شهرستان نی ریز و رئیس مواد مخدر شهرستان نی ریز و فرماندهان این نیروهای عزیز تشکر می کنم ان شاالله همیشه سربلند و پیروز باشید
علي
Germany
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
0
0
دست بچه هاي سپاه درد نكنه كه هميشه شجاع ونترس در صحنه حضوردارند
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها