تعداد بازدید: ۵۸۷
کد خبر: ۹۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ - 2021 04 May
در شورای فرهنگ عمومی مطرح شد:
فرماندار نی‌ریز در جلسه شورای فرهنگ عمومی عنوان کرد که از سرمایه‌گذاری که نیروی بومی استخدام کند، حمایت می‌کنیم.
امید شهدان، نی‌ریزان فارس: این جلسه با حضور مسئولان محلی در روز دوشنبه 13 اردیبهشت در فرمانداری تشکیل شد.

برزگر رئیس اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی موضوع جلسه را پیشبرد برنامه‌های فرهنگی شهرستان با شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» خواند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی،  نی‌ریز را یکی از ٤ شهرستانهای استان در تحقق سیاست‌های شورای فرهنگ عمومی استان فارس خواند که به همین منظور لوح‌های تقدیری از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس به امام جمعه نی‌ریز و فرماندار اهدا گردید.

فرماندار نی‌ریز ضمن تشکر از کسانی که در انجام رهنمودهای مقام معظم رهبری تلاش می‌نمایند، گفت: یک 1 ماه دیگر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا برگزار می‌شود و همانطور که می‌دانید انتخابات یک اولویت ملی و مذهبی بوده که باید هر اداره‌ در برگزاری آن کمک کند و مردم را به پای صندوق‌های رأی بیاورند.

هدایت تصریح کرد: اگر با حزب سیاسی مخالف هستیم دلیل نمی‌شود در انتخابات که عزت کشورمان است، شرکت نکنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خبر از راه‌اندازی اتاق فکر انتخابات داد که به گفته خودش مردم را خارج ‌از نگاه‌ به جناح‌های سیاسی به پای صندوق‌های رأی می‌کشاند.

عالی‌ترین مقام دولت در نی‌ریز به دستاوردها و سیاست‌های دولت در شهرستان اشاره کرد که توانسته بود با تنگناهای اقتصادی پروژه‌های عمرانی را جلو ببرد.

مراد هدایت افزود: تعطیل کردن واحد صنعتی یک معضل است به گونه‌ای که توانستیم در سال گذشته 20 جلسه در میز گرد کمیته اقتصادی شهرستان برگزار کنیم تا مشکل تعطیلی چند واحد تولیدی و صنعتی را برطرف نماییم.

هدایت اضافه کرد: هر سرمایه‌گذار بیاید و شغلی را راه‌اندازی کند دست آن را می‌بوسیم اما به شرطی که در بکارگیری نیروی انسانی از افراد بومی منطقه استفاده کند.

هدایت خطاب به رئیس اداره کار گفت: نگذارید حقوق کارگران در کارخانه‌ها پایمال شود، بصورت مستمر با اداره صمت از واحدهای صنعتی سرکشی کنید.

شاهمرادی رئیس شورای شهر نی‌ریز درخواست کرد تا از نیروهای جوان در صنایع استفاده شود.

امیر ولی‌زاده مدیر آموزش و پرورش وعده داد تا امکانات و نیروی انسانی خود را برای برگزاری انتخابات آماده کند.

شهباز صداقت رئیس دانشگاه پیام‌نور، مشوق اصلی حضور حداکثری را اعلام عملکرد و دستاوردهای دولتی دانست و نقش رسانه‌ها را مهم خواند.

رئیس ورزش و جوانان در خصوص اشتغالزایی جوانان گفت: توانستیم 8 باشگاه ورزشی راه‌اندازی نماییم که هر باشگاه 3 نفر نیروی کار دارد.

سیدرضا قطبی رئیس بنیاد شهید گفت: آگاه‌سازی نسبت به حضور در انتخابات را در کانال هزار نفره ایثارگران که در سروش فعالیت دارند، دنبال می‌کنیم.

رئیس اوقاف نی ریز هم گفت: زمین‌های موقوفی را به سرمایه‌گذاران واگذار می‌کنیم تا زمینه‌ ایجاد اشتغال آماده شود.

آدینه‌کار از دفتر امام جمعه‌ نی‌ریز گفت: چنانچه بخش خصوصی برای ایجاد شغل بیاید اثرات مفیدی در پی خواهد داشت و فاقدان شغل، مشغول کار می‌شوند.

نماینده بسیج دانشجویی در ادامه گفت: کودکان کار را که در نی‌ریز شاهد آنان هستیم اداره‌های مربوط ساماندهی و در یک کارگاه مشغول به کار کند.

مراد هدایت در پایان جلسه اعلام داشت که در سال گذشته 20 جلسه رفع موانع تولید داشتیم و توانستیم واحدهایی را که با تعطیلی روبرو بودند، به مدار تولید برگردانیم.









نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها