تعداد بازدید: ۳۷۰۹
کد خبر: ۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶ - 2016 22 December
راننده تریلری هنگام عبور از نی ریز در جاده های روستایی دچار صدمه و آسیب جدی و شدید چشمی و همچنین خسارت به کامیونش گردید
حسین قانع: بنا بر اعلام مسئول اورژانس آباده طشک، در ساعت 19:30 روز چهارشنبه 1 دی از مرکز ارتباطات اورژانس 115 نی ریز، بروز یک حادثه برای راننده تریلر در مسیر نی ریز- آباده طشک گزارش گردید. تکنسینهای اورژانس آباده طشک به محل حادثه که در محور جهان آباد-کوشکک بود رهسپار شدند. با پیدا کردن تریلر اسکانیا حامل پودر آهن  متوقف مانده در حاشیه مسیر با راننده ای که دچار خونریزی شدید از ناحیه صورت بود روبرو شدند.

محمد محسن هاشمی افزود: راننده که در حالت شوک قرار داشت گفت از نی ریز به سمت آباده طشک در حرکت بودم که به یکباره جسمی بزرگ باشتاب بسیار به شیشه برخورد کرده و شیشه را شکسته و همانند گلوله به داخل خودرو افتاد و پرتاب شدید خورده های شیشه هر دو چشمم را دچار آسیب کرده است او  که یک راننده هم مسیر و آشنا درکنارش بود، قادر به باز کردن چشمان و رانندگی نبوده و درد زیادی در هر دوچشم داشت.

 مصدوم بلافاصله به آمبولانس منتقل و مورد معاینه و شستشوی دقیق چشم قرار گرفت و پاسگاه انتظامی آباده طشک نیز مطلع گردید.راننده 30 ساله اهل ارسنجان بعد از شستشوی چشمانش به تقاضای تکنسینهای اورژانس که می خواستند او را به بیمارستان شهدای نی ریز برای معاینه و معالجه توسط متخصص چشم پزشکی منتقل کنند،تمکین نکرد و حاضر نشد.

او افزود بهتر شده و حالش خوب است و پس از صورت جلسه پاسگاه انتظامی آباده طشک، به مأموران گفت که هنگام بروز حادثه دو کودک را در کنار جاده دیده است و متأسفانه علاوه بر مصدومیت چشمانم، صفحه کامپیوتر تریلی ام نیز شکسته و قابل استفاده نیست.او به اتفاق یک راننده دیگر و با همراهی او و با رضایت شخصی خود به مرکز استان رفت تا خود را به یک مرکز تخصصی چشم پزشکی برساند.

هاشمی مسئول اورژانس 115 آباده در پایان گفت:هنگام برخورد یک جسم خارجی و حتی داخلی، به شیشه مستحکم جلو خودروها و بویژه کامیونها شیشه می شکند اما حالت ارتجاعی داشته و پخش نمی شود و در صورت ضربه بسیار شدید به تکه های کوچک تقسیم می شوداما پودر و پاشیده نمی شود. اما این سنگ بزرگ با چه شدت و ضربه ای به شیشه تریلر برخورد کرده که شیشه را سوراخ کرده و سنگ نیز داخل اتاق تریلر پیدا شد این حادثه برای مأموران انتظامی نیز جای سئوال بود و این سنگ در صورتیکه به چند سانتی متر بالاتر برخورد می کرد مطمئناً راننده را کور می کرد و یا حادثه ای بسیار وخیم اتفاق می افتاد. پرونده همچنان باز و در حال رسیدگی است.




غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
خسرو
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
0
0
سلام. به نظر من امکان داره این سنگ از زیر تایر ماشین جلوی پرتاب شده باشه . وگرنه بعید بدونم چیز دیگه ای بتونه شیشه به این محکمی رو سوراخ کنه. البته هیچکس جز راننده نمی تونه این معما را پاسخ بده.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها