تعداد بازدید: ۶۰۸
کد خبر: ۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲ - 2021 12 April
فرمانده انتظامی نی‌ریز از تعطیلی چند مراسم عروسی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ سیدمحمد یوسفی بیان كرد: با توجه به شیوع کرونا و افزایش مبتلایان، امیدواریم شهروندان با درک درست و صحیح از وضعیت موجود، توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‎های بهداشتی و عدم برگزاری هرگونه مراسم عروسی و ختم را جدی گرفته و رعایت كنند.

وی با اشاره به این که پلیس با تهدید‌کنندگان سلامت مردم هیچ گونه مماشاتی نمی‌کند، افزود: طی روزهای  گذشته تعدادی مراسم عروسی تعطیل و در همین راستا  به دلیل عدم توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با كرونا به برگزارکنندگان تذکرلازم داده شده است.

فرمانده انتظامی نی‌ریز با اشاره به این که مسببان مراسم حتی پس از برپایی جشن تحت تعقیب قضائی قرار می‌‎گیرند، گفت: پلیس به عنوان مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت انجام وظیفه می‌کند و این فرماندهی آمادگی دارد تمامی ظرفیتهای موجود خود را برای خدمت‌رسانی به مردم و کمک و همیاری با سازمانها در راستای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا به کار گیرد.

سرهنگ یوسفی با اشاره به این که برابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیتها همچنان به قوت خود باقی است، اظهار داشت: از مردم قدرشناس و فهیم شهرستان نی‌ریز می‌خواهیم که با توجه به شرایط فعلی و بنا به توصیه و تأکید پزشکان و متولیان امر بهداشت و درمان، از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها