تعداد بازدید: ۲۰۵۴
کد خبر: ۹۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳ - 2021 12 April
هشدار جدی رئیس شبکه بهداشت و درمان:
ستاد کرونای شهرستان نی‌ریز با توجه به قرمز شدن این شهرستان در روز دوشنبه 23 فروردین‌ماه تشکیل جلسه داد.
به گزارش نی‌ریزان فارس؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان نی‌ریز با اعلام اینکه با توجه به اینکه روند چندان مطلوب نیست گفت: اگر رعایت نشود اوضاعِ نی‌ریز از مشکی هم سیاه‌تر خواهد شد.

دکتر داور آل‌داود با بیان اینکه در حال حاضر ۴۰ نفر در بیمارستان بستری هستند و تنها ۲۰ تخت دیگر برای کرونایی‌ها دارند، وضعیت را بحرانی خواند و گفت: پیش‌بینی ما این است که متأسفانه در هفته آینده شاهد مرگ و میرها در نی‌ریز باشیم.

مراد هدایت فرماندار نی‌ریز حجم مراجعه به بیمارستان را غیرعادی خواند و اعلام کرد: در شرایط قرمز تنها مشاغل گروه یک می‌توانند فعال باشند و تمامی برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی تعطیل است. عروسی‌ها و مراسم عزا نیز تعطیل و با برگزارکنندگان آن برخورد خواهد شد.

ورود و خروج خودروهای غیر بومی ممنوع و تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ممنوع است.  فعالیت‌های ورزشی در مکانهای سرپوشیده ممنوع و شبکه بهداشت و درمان باید بررسی ایجاد نقاهتگاه را در دستور کار خود قرار دهد.

اکبر شهسوار دادستان شهرستان نی‌ریز گفت: از هر طرحی که شبکه بهداشت و درمان اعلام کند، حمایت صد درصدی خواهد کرد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز نیز با اعلام اینکه در  شب‌های گذشته جلوی دو عروسی بزرگ در ریزاب گرفته شده است، خواستار همکاری مردم در این رابطه شد؛ همچنین اعلام نمود که با کسانی که تردد شبانه بی مورد دارند برخورد خواهد شد.

حامد فرغت شهردار نی‌ریز هم با بیان اینکه پارکها و بوستان‌ها و دارالرحمه تعطیل می باشد گفت: پمپ بنزین شهرداری تنها با ارائه کارتخوان خدمات ارائه می‌دهد.

در زیر آخرین لیست اعلامی توسط فرمانداری نی‌ریز که در شرایط قرمز مجاز به فعالیت می‌باشند، آمده است.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها