تعداد بازدید: ۱۱۳۳
کد خبر: ۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ - 2021 07 April
حضور بازیکنان شهدای مشکان در مسابقات جام نوروز باعث شد تا این تیم از کسب پیروزی بازبماند.
تیم فوتسال شهدای مشکان در دیدار با استعدادهای درخشان از بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتسال نی‌ریز که یکشنبه 15 فروردین 1400 برگزار شد با نتیجه 4 به صفر شکست خورد تا نتواند صدر جدول را از رینگ اسپرت پس بگیرد.

اما آنچه که می شد تا حدود زیادی عاملی را برای کسب این نتیجه برای شهدای مشکان برشمرد، حضور بازیکنان این تیم در مسابقات جام نوروزی دهچاه و پس از آن شرکت در مسابقات لیگ فوتسال با بدن‌های خسته و ناآماده بود که سرمربی این تیم نیز به آن اشاره داشت.

شهدای مشکان که شروع خوبی در ابتدای فصل داشت و توانسته بود نتایج در خور توجهی کسب کند، در بازی با استعدادهای درخشان نتیجه را واگذار کرد تا راه را برای دیگر رقبای خود هموارتر کند.

در این بازی که به قضاوت محسن شفیعی، علی ملایی، علی اصغر شاهمرادی و علیرضا شمسی برگزار شد، مجتبی سرخی دوبار و میلاد معتقد و محمد جواد فایض هرکدام یک بار برای استعدادهای درخشان گلزنی کردند.

اما این مسابقه با اولین‌های سال همراه بود و میلاد معتقد به عنوان اولین بازیکن گلزن در دیدار رسمی فوتسال خود را معرفی کرد و اولین خطای سال جدید را نیز به نام خود ثبت کرد.

اولین کارت زرد هم را ایمان ممتازیان دریافت کرد و اولین کارت قرمز را اگرچه هیچ بازیکنی دریافت نکرد، اما فاضل اصغرپور مربی تیم استعدادهای درخشان با دریافت کارت قرمز، از روی نیمکت تیمش اخراج شد تا اولین جنجالی بازی را نیز در سال جدید به نام خود ثبت کند.

داوران نیز این افتخار را نصیب خود کردند و به عنوان اولین قضاوت کننده‌های سال جدید در یک بازی رسمی این دیدار را قضاوت کردند تا نام آنها در فهرست اولین های 1400  به ثبت برسد.

اولین کارت زرد و اولین کارت قرمز نیز از جیب محسن شفیعی خارج شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها