تعداد بازدید: ۱۵۶۳
کد خبر: ۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۴ - 2021 04 April
یک کاراکتر
می‌گفتند او در مجری‌گری مابین خانم‌ها تک است و رقیبی ندارد... حتی او را با عادل فردوسی‌پور در تسلط در اجرا برابر می‌دانستند، اما آنچه که سبب شد تا دوران حرفه‌ایش بسیار کوتاه شود، «حاشیه» بود.

اصلاً زندگی با حاشیه را دوست داشت و شاید تصور می‌کرد سریع‌تر از آنچه که انتظارش را می‌کشد بتواند به آنجایی که دوست دارد برسد! 


آزاده نامداری  متولد ۹ آذر ۱۳۶۳ با اجرا در برنامه «تازه‌ها» در سیمای خانواده به شهرت رسید.


اما شروع ماجرا از ازدواجش با فرزاد حسنی در اردیبهشت ١٣٩٢ کلید خورد. 


در خرداد ۱۳۹۳ انتشار تصویری از کبودی چشمانش که ادعا می‌کرد حاصل درگیری با همسرش بوده سبب شده تا کمپینی با موضوع جلوگیری از خشونت علیه زنان راه بیفتد.


او تخته گاز پیش می‌رفت. مجری حاشیه‌ساز چادر را حجاب برتر می‌دانست و حتی عکس بزرگش بر صفحه روزنامه وطن امروز با تیتر «خدا رو شکر چادری‌ام»درج گردید.


وی در سال ۱۳۹۴، با سجاد عبادی پسر رحیم عبادی (معاون وزیر آموزش و پرورش در دولت هفتم) ازدواج کرد.


در مهر ۱۳۹۵، نامداری خبر از به دنیا آمدن فرزند دخترش داد. نام دختر او «گندم» است.


اوایل مرداد ۱۳۹۶، ویدئو کلیپ و عکس‌هایی از آزاده نامداری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که او را بدون حجاب اسلامی در پارکی در سوئیس نشان داد و موجب شد انتقادات بالا رود.


او که منتقد بسیاری از کسانی که حجاب نامناسب داشتند، بود با انتشار این فیلم باب قضاوت را به زندگی‌اش باز کرد.


البته باید این را عنوان نمود که آن فیلم از زندگی خصوصی فرد بوده و نمی‌شود آن را به شخصیت حرفه‌ایش پیوند زد اما قضاوت‌ها کار خودش را کرد و او را از عرش به فرش کشید.


آزاده نامداری در ۲ مرداد ۱۳۹۶ در یک پیام ویدئویی به انتشار این تصاویر واکنش نشان داد و گفت در مکانی سرسبز بوده که «محارم» او حضور داشتند.


آزاده نامداری بخاطر این اتفاق، دچار فشار روانی شد و پیش دوستانش هم ابراز ناراحتی می‌کرد. ویدئویی از او وجود دارد که باحال منقلب می‌گوید «نیاز به کمک دارد».


اما کسی صدایش را نشنید و او روز به روز افسرده‌تر شد و با نامداری پر آوازه فاصله گرفت.


آزاده پس از ۱۲ سال کار در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به‌طور غیررسمی ممنوع‌التصویر شد. 


در ۷ فروردین ۱۴۰۰، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های داخل ایران خبر از درگذشت آزاده نامداری دادند.


پیکر آزاده نامداری در آپارتمان محل سکونتش در منطقه سعادت آباد در غرب تهران پس از ٢٤ ساعت از فوتش کشف شد که بعدها اعلام گردید، خودکشی کرده است.


وجود داروی قوی ضد افسردگی در آزمایش سم‌شناسی پزشکی قانونی و همچنین دست‌نوشته‌هایی خطاب به دخترش به‌شکل وصیت و خداحافظی و داروهایی که استفاده می‌کرده خودکشی را تأیید نمود.


پیکر آزاده نامداری در ۹ فروردین ۱۴۰۰ در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد.


***
و در آخر زندگی پر حاشیه نامداری با مرگی با حاشیه تمام شد اما این تلنگری به ما بود که نشان دهد در قضاوت‌ها نباید هر چیزی را سفید و یا سیاه دید بلکه انسان‌ها خاکستری‌اند همراه با مثبت‌ها و منفی‌های فراوان...

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها