تعداد بازدید: ۸۳۱
کد خبر: ۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲ - 2021 23 March
مردم فارس وارد لینک شوند و حمایت کنند.
روابط عمومی، امور رسانه وفضای مجازی دکتر طهماسبی: اخیراً خبرگزاری فارس کمپینی به راه انداخته است که بر اساس آن از مردم درخواست کرده تا به حمایت از این کمپین بپردازند.

در همین رابطه نماینده مردم نی‌ریز، استهبان و بختگان از استاندار فارس موضوع انتقال آب را پیگیری کرده است و عنایت‌ا... رحیمی در پاسخ به فرهاد طهماسبی در خصوص انتقال آب خلیج  فارس عنوان نموده است: 

«بنده تخصیص ۲۸۵ میلیون مترمکعب آب  را  از دولت گرفته‌ام و به دنبال سرمایه‌گذارهستم شما هم کمک کنید سرمایه‌گذارپیدا شود.» 

بنا به گفته استاندار فارس، برای سرمایه‌گذاری در خطوط انتقال آب نیاز به حضور بخش خصوصی است، ازآنجایی که یک مسیر انتقال آب  تا مجتمع معدنی گل گوهرسیرجان رسیده است، برای نواحی شرقی استان نسبت به سایر مناطق استان در مدت زمان کوتاهی انتقال آب امکان پذیر می‌باشد.

دراین راستا و با توجه به نیاز طرح این موضوع مهم در صحن علنی مجلس، کمپینی درفضای مجازی توسط خبرگزاری فارس و به آدرس زیر راه اندازی شده است.

https://www.farsnews.ir/my/c/55594

از مردم حوزه انتخابیه تقاضا می‌گردد تا با شرکت در این کمپین  و حمایت از آن(حداقل پنجاه هزار نفر) امکان طرح در صحن علنی مجلس فراهم نمایند.

تا زمان تنظیم این خبر 1359 نفر از این کمپین حمایت کرده‌اند.

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
0
0
همه یه طوری از انتقال آب خلیج فارس صحبت و دفاع می کنند که انگار دارن راجب یه حجم بی پایان آب شیرین صحبت میشه . متاسفانه عواقب این کار در آینده را نمی بینند . همیشه دنبال انجام پروژه های عوام فریبانه( پوپولیستی) هستند ولی کسی حرفی از اصلاح روش آبیاری در کشاورزی و پرداخت وام به کشاورزان حرفی نمیزنه که صد در صد راه منطقی تر و درست تری هست // شیرین سازی آب دریا هزینه های زیادی داره ولی کسی حرفی از این موضوع نمیزنه که هزینه های دائمی این شیرین سازی قراره از کجا تامین بشه .
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها