تعداد بازدید: ۱۰۰۳
کد خبر: ۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲ - 2021 16 March
تیم فوتبال استقلال پدیده مقابل شهدای مشکان شکست خورد و از رقابت‌های لیگ کنار رفت.
مجید پاکیزه دامن: از هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال نی‌ریز شنبه 23 اسفند دو تیم استقلال پدیده نی‌ریز و شهدای مشکان در زمین شماره 1 ورزشگاه شهدا مقابل هم صف آرایی کردند و منجر به پیروزی 2 به صفر شهدای مشکان با گلهای رضا غوری و محمدحسین یوسفی شد.

این دیدار که با حواشی زیادی از سوی بازیکنان و کادر فنی استقلال پدیده نسبت به تصمیمات داوری همراه بود، یک روز پس از انجام این دیدار سعید شب‌دوست سرمربی این تیم از انصراف تیم خود از رقابتها خبر داد.

سرمربی استقلال پدیده علت انصراف از مسابقات را ناداوری و البته توهین سرپرست مسابقه به بازیکن تیمش عنوان کرد و گفت: با این روند، حضور در ادامه لیگ برای ما مقدور نیست.

اما این در حالی است که او در مصاحبه پایانی تیمش مقابل شهدای مشکان گفته بود اینکه بخواهیم داور را مقصر اصلی این نتیجه عنوان کرد توجیه مناسبی نیست و باید تلاش خود را برای بازی‌های آینده بیشتر کنیم.

درهمین باره محسن شفیعی نایب رئیس دوم هیئت فوتبال و سرپرست مسابقه تیمهای استقلال پدیده و شهدای مشکان گفت: هنوز هیچ نامه کتبی از سوی باشگاه استقلال پدیده مبنی بر انصراف این تیم از مسابقات به دست ما نرسیده و توهین به بازیکن این تیم صحت ندارد.

نکته قابل تأمل این موضوع انتشار متن انصراف تیم استقلال پدیده از سوی سعید شب دوست سرمربی این تیم است که در فضای مجازی آمده است.

در این متن سعید شب‌دوست علت انصراف تیم خود را مشکلات مالی و عدم توانایی تطبیق مدیریت بازیکنان و کادر فنی عنوان کرده که با آنچه به ما گفته بود مغایرت دارد.

حسن شفیعی رئیس هیئت فوتبال پیرامون این حواشی گفت: چنانچه انصراف تیم فوتبال استقلال پدیده از ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال نی‌‌ریز به طور قطعی اتفاق افتد، طبق آیین‌نامه و صورتجلسه تنظیم شده با آن تیم برخورد خواهد شد که در این مورد کمیته انضباطی هیئت فوتبال تصمیم گیری خواهد کرد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها