تعداد بازدید: ۹۳۰
کد خبر: ۹۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶ - 2021 19 February
سارقانی که یک و نیم تن شیره انغوزه به ارزش 600 میلیون تومان را از یک انبار در نی‌ریز سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.
به گفته فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز، یک انبار محل نگهداری شیره انغوزه در شهرستان نی‌ریز، 11 دی‌ماه مورد دستبرد سارقان حرفه‌ای قرار گرفت.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی اظهار داشت: «سارقان حرفه‌ای در این سرقت یک و نیم تن شیره انغوزه به ارزش 600 میلیون تومان را به سرقت برده بودند. پس از شکایت شاکی و با هماهنگی مراجع قضایی، نسبت به بررسی و ساماندهی تیم عملیاتی شامل پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ هماهنگی به عمل آمد.»

وی افزود: «با انجام اقدامات پلیسی و رصد سارقان حرفه‌ای، مأموران به فردی با هویت معلوم مشکوک شدند و با هماهنگی قضایی او را تحت نظر گرفتند. این فرد انغوزه‌های سرقت شده را به شهرستانهای داراب، استهبان و بخش قطرویه انتقال داده بود. با بررسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمان و محل نگهداری شیره‌های انغوزه، مأموران موفق شدند تمامی انغوزه‌ها را کشف کنند. در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، سارقان که دو نفر بودند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند. اموال مکشوفه نیز به صاحب آن برگردانده و مالخران نیز به دادسرا معرفی شدند.»

فرمانده انتظامی نی‌ریز از مردم خواست تا مراقب اموال خود باشند و برای چنین مکانهایی سیستمهای امنیتی و مراقبتی مثل دوربین و نگهبان بگذارند.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها