تعداد بازدید: ۶۵۷
کد خبر: ۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶ - 2021 16 February
جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان نی ریز با هدف بررسی وضعیت بازار و برنامه ریزی تامین و توزیع اقلام اساسی برگزار شد.
جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان نی ریز به ریاست فرماندار شهرستان نی ریز و با حضور سایر اعضاء با هدف بررسی وضعیت بازار و برنامه ریزی تامین و توزیع اقلام اساسی ، اتخاذ تدابیر و کنترل بازاردر محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی ریز، در این جلسه فرماندار نی ریز با اشاره به بحران اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا وبه منظور نظارت بر بازار و جلوگیری ازاحتکار و گران فروشی، همکاری ومشارکت مردم با ستاد تنظیم بازارراموثرخواند و از مسئولین ذیربط خواست بازرسی های دستگاه های نظارتی را با شدت و جدیت بیشتری دنبال کنند. 

وی در خصوص تامین کالاهای اساسی در شهرستان نیز گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته، در حال حاضر هیچگونه مشکلی در تامین کالاهای ضروری در شهرستان وجود ندارد. ولیکن با وجود این، نهادهای مسئول به ویژه ادارات جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت آمادگی لازم را جهت جبران کمبودهای احتمالی در بازار حفظ نمایند.

در ادامه رئیس اداره صمت نی ریزآماری از گشت های انجام گرفته توسط بازرسان طی روز های گذشته را ارائه کرد و رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان نیز ضمن بیان تعداد پرونده های تخلف تشکیل شده، از اهتمام و جدیت تعزیرات حکومتی در کنار سایر ادارات متولی برای برخورد با متخلفان خبر داد.
 
بیان توضیحات و ارائه گزارش روسای اتاق اصناف شهرستان و سایر اعضا نیزبخش دیگر این جلسه بود و در پایان مقرر شد؛ طرح تشدید بازرسی و نظارت به صورت همزمان در نقاط مختلف شهرستان و با بکارگیری تیم های متعدد به اجرا درآمده و به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها