تعداد بازدید: ۹۵۳
کد خبر: ۹۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳ - 2021 14 February
دو تیم فوتسال شهدای مشکان و اهورا در حالی نخستین بازی لیگ را برگزار کردند که در یک بازی پرگل و زیبا حسن پیروزی دچار مصدومیت شد.
در اولین دیدار از مسابقات لیگ برتر فوتسال نی‌ریز، شنبه ۲۵ بهمن شهدای مشکان میزبان این دیدار در سالن اختصاصی فوتسال دهچاه مقابل اهورا به برتری ۴ بر ۲ دست یافت.

در این دیدار پرهیجان و پر برخورد که با دو اخراجی همراه بود، شهدای مشکان با دو گل محمدحسین یوسفی و گلهای حمزه خاموشی از روی نقطه پنالتی و افشین رئیسی توانست در مقابل دو گل حسن پیروزی به برتری برسد.

حسن پیروزی که یکی از بازیکنان برتر تیمش در بازی امشب بود در دقایق پایانی پس از برخورد با حمزه خاموشی دروازه‌بان شهدای مشکان، از ناحیه مینیسک پا دچار آسیب دیدگی شد و مجبور به ترک زمین شد.

این بازیکن ممکن است در چند بازی بعدی، قادر به همراهی تیمش نباشد.

در این دیدار ابوذر شاهسوند سرمربی شهدای مشکان به دلیل اعتراض به داور از کنار زمین اخراج شد و حسن شاهسونی بازیکن اهورا نیز با دریافت کارت قرمز، بازی بعدی تیمش را از دست داد.
اما در اقدامی تازه و در خلال گزارش بعد از پایان هر بازی نمراتی از ۰/۵ تا ۸ به هر کدام از بازیکنان داخل زمین داده می‌شود تا تخصصی‌تر به انعکاس اخبار لیگ پرداخته شود.

در این دیدار بازیکنان شهدای مشکان به ترتیب حمزه خاموشی نمره ۵/۵، مصطفی موسی‌پور ۳، مجتبی کریمی ۶/۵، افشین رئیسی ۷، محمدحسین یوسفی ۸، سیاوش برهانی ۵، رضا غوری ۴/۵، رسول  رمضانی ۶ و حسین ابراهیم‌نیا نمره ۶ و بازیکنان اهورا محمد جواد نویدی ۵/۵، محمدحسن شاهسونی ۶/۵، هادی عاشوری ۵/۵، حسن پیروزی ۷، عارف اعتباری ۶/۵، محمد‌رضا شاهسوند‌حسینی، مهدی شمسی و حامد میرزازاده هر کدام نمره ۳ را دریافت کردند.

دادن نمره به بازیکنان بر اساس معیار میزان دقایق حضور مؤثر در زمین و ملاک‌هایی نظیر میزان دوندگی، پاس‌های صحیح و پاس گل و عملکرد مثبت آنها در نظر گرفته می شود.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها