تعداد بازدید: ۹۵۲
کد خبر: ۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶ - 2021 12 February
آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات درمانی – بهداشتی با حضور 90 درصد داوطلبان در نی ریز صبح جمعه 24 بهمن ماه به طور همزمان با سایر نقاط کشور برگزار شد.
خبرگزاری آنا: آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات درمانی – بهداشتی در نی ریز صبح جمعه 24 بهمن ماه به طور همزمان با سایر نقاط کشور با حضور 576 داوطلب شامل 185 داوطلب مرد و 391 داوطلب زن با رعایت کامل شیوه‌‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز و مدرسه سما برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، 631 داوطلب جهت شرکت در این آزمون در سایت سازمان سنجش و پذیرش کشور ثبت نام کرده بودند که از این تعداد 29 داوطلب زن و 26 داوطلب مرد در این آزمون غیبت داشتند.

با احتساب تعداد 55 داوطلب غایب در این آزمون، بیش از 92 درصد از کسانی که از قبل برای شرکت در این آزمون اعلام آمادگی کرده بودند یعنی 576 شرکت کننده از مجموع 631 داوطلب در این آزمون حضور یافتند و به رقابت با یکدیگر پرداختند.

شایان ذکر است در این حوزه آزمون، داوطلبان از شهرستان‌های بختگان، استهبان و نی ریز حضور داشتند.

 نماینده فرمانداری نیز از نزدیک از روند برگزاری آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی و مدرسه سما بازدید کرد.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز که در طول برگزاری آزمون، حضور مستمر و فعال در مکان های برگزاری آزمون داشت در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از همکاری و تعامل کامل کلیه دستگاه‌ها و ادارات به ویژه مجموعه فرمانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس، شبکه بهداشت و درمان، آتش نشانی، آموزش و پرورش، ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران، اطلاعات، اداره برق و اداره آبفا در برگزاری منظم این آزمون و سایر آزمون‌ها تقدیر و سپاسگزاری کرد.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها