تعداد بازدید: ۸۷۹
کد خبر: ۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹ - 2021 11 February
فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف نزدیک به 270 کیلو انواع مواد مخدر در هفته گذشته خبر داد.
به گفته سرهنگ سیدمحمد یوسفی، شنبه 18 بهمن‌ماه، مأموران انتظامی ایست و بازرسی قطرویه در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر، حین کنترل خودرو‌های عبوری منتهی به این شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل بار پیاز مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: «مأموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، ۱۰۴ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‎ای زیر بار پیاز جاسازی شده بود کشف کنند.»

فرمانده انتظامی نی‌ریز، همچنین از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۱۱۳ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک در شهرستان خبر داد.

یوسفی عنوان داشت: «‌در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، دوشنبه 20 بهمن‌ماه، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نی‌ریز با همکاری ایستگاه بازرسی قطرویه و یگان تکاوری استان فارس، حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان، به یک دستگاه کامیون حامل بار گندله مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.»

وی با بیان این که در بازرسی از این خودرو، ۱۰۳ کیلو حشیش و ۱۰ کیلو تریاک که به صورت بسیار حرفه‎ای در داخل بار جاسازی شده بود کشف شد، افزود: «در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.»

سرهنگ یوسفی گفت: «17 بهمن‌ماه نیز مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در محور قطرویه - نی‌ریز به یک خودرو پژو 405 مشکوک شدند. آنها به خودرو دستور ایست دادند که توجه نکرد و بر سرعت خود افزود. در پی یک تعقیب و گریز، قاچاقچی خودرو را جا گذاشت و فرار کرد. در بازرسی از این خودرو، 30 کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد و قاچاقچی فراری در دستور شناسایی است.»

فرمانده انتظامی نی‌ریز اظهار داشت: «در همان روز و در بازرسی از یک کمباین در ایست و بازرسی قطرویه، 19 کیلو و 600 گرم تریاک که جاسازی شده بود، کشف و متهم آن دستگیر شد.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها