تعداد بازدید: ۶۹۰
کد خبر: ۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲ - 2021 06 February
عملیات اجرایی احداث ساختمان گاز ناحیه مشکان آغاز شد.
محمدرضا هدایتی: در ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان نی‌ریز، بخشدار مشکان و دیگر مسئولین شهرستان عملیات اجرایی احداث ساختمان اداره گاز ناحیه مشکان کنار مسکن مهر آغاز شد.

 به گفته رئیس اداره گاز شهرستان نی ریز عملیات اجرای این ساختمان در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و با زیربنای ۲۰۰ مترمربع با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آغاز شد و  تا حدود ۱۰ ماه دیگر به پایان می رسد.

افتتاح اجرای سیستم آبیاری موضعی و کم فشار در بالا شهر مشکان از دیگر برنامه های امروز بود.

 مدیر جهاد کشاورزی نی ریز گفت: اجرای سیستم آبیاری موضعی در سطح ۵ هکتار و آبیاری کم فشار در سطح ۶۵ هکتار در  در منطقه بالا شهر مشکان و در باغ‌های بهرام زارعی اجرا شده است.

 وی مجموعه اعتبارات این طرح را ۵۱۵ میلیون تومان عنوان کرد که ۴۳۴ میلیون و پانصد هزار تومان یارانه دولتی و ۸۰ میلیون تومان آورده بهره بردار بوده است.

 بصیری تصریح کرد: با توجه به اینکه برنامه جهاد کشاورزی بر اساس محوریت آب است و با توجه به یارانه ای که دولت در خصوص اجرای آبیاری نوین ارائه می دهد از کشاورزان و باغداران تقاضا داریم به اجرای این طرح ها روی آورند.

 وی افزود: با توجه به افزایش لوله و اتصالات پیگیری ها در سطح استان و ملی در حال انجام است تا سهم یارانه دولتی افزایش یابد.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها