تعداد بازدید: ۳۷۷۰
کد خبر: ۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲ - 2016 11 May
در دو عملیات مأموران نیروی انتظامی
در دو عملیات جداگانه توسط مأموران مبارزه با مواد مخدر و پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی نی‌ریز، مقادیر زیادی تریاک و مشروبات الکلی کشف و ضبط گردید.
ساعت 3 بعد از ظهر سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه، مأموران مبارزه با موادمخدر شهرستان، با یک کار اطلاعاتی و فنی پلیسی توانستند یک محموله تریاک به وزن 348 کیلو و 500 گرم را از قاچاقچیان کشف و ضبط کنند.

یک جوان 30 ساله اهل شهرستانهای همجوار در حالی که با یک خودرو سمند در حال انتقال این مقدار مواد از استان کرمان به فارس از مسیرهای خاکی بوده، در کمین مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان نی‌ریز می‌افتد و پس از مدت زمان کوتاهی تعقیب و گریز، دستگیر می‌شود.

یک موتورسوار هم که گویا اسکورت این محموله بوده فرار می‌کند که اکنون شناسایی شده و تلاش برای دستگیری وی همچنان ادامه دارد.

مقدار کشفیات دایره مبارزه با مواد مخدر شهرستان از ابتدای سال جاری تا کنون به حدود 1.3 تن می‌رسد که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش زیادی نشان می‌دهد.

در مأموریتی دیگر، هفته پیش در یکی از بخشهای شهرستان، مأموران اطلاعات فرماندهی انتظامی نی‌ریز در بازرسی از یک منزل، 1300 لیتر مشروبات الکلی به همراه یک قبضه اسلحه جنگی کلاشنیکف و مقدار زیادی فشنگ کشف می‌کنند که در این رابطه چند متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف می‌شود.
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
رضا معین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
0
1
الان این خبر شما دقیقا سرقت خبر از نای ذی نیوز هستش دیگه . خوب کسی که خودش رطب میخوره نباید منع کنه دیگران رو .
البته من از دوستان شما هستم ...اما این خبر رو اونا زودتر زدن
پاسخ ها
هورگان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
با سلام و تشکر از شما؛ اگر خبر را در هر دو منبع مطالعه کنید متوجه می‌شوید که این دو خبر به هیچ وجه یکی نیست و از منابع متفاوتی نقل شده و اطلاعات یکسانی ارائه نمی‌دهد.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها