تعداد بازدید: ۷۶۲
کد خبر: ۹۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ - 2021 21 January
معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان نی‌ریز:
دادستان نی‌ریز خطاب به مردم شهرستان نی‌ریز در خصوص سرقت احشام و ادوات کشاورزی درفصل سرما هشدار داد.
هشدار معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان نی‌ریز به کشاورزان و دامداران شهرستان: اکبر شهسوار در این باره گفت: طی سالیان گذشته سرقت احشام و ادوات کشاورزی در فصل سرما بیشتر بوده و این  نشانه بی‌توجهی دامداران وکشاورزان نسبت به این موضوع است.

وی افزود: مردم باید در فصل سرما بیشتر از همیشه مواظب اموال خود باشند و از گذاشتن وسایل بلااستفاده و قیمتی خود در باغها و تفرجگاه‌ها بپرهیزند تا کسی نتواند اموال آنها را به این آسانی به سرقت ببرد. 

شهسوار همچنین در رابطه با سرقتهای انجام شده در اماکن دولتی و اموالی که متعلق به ادارات دولتی و خصوصی است اعلام کرد: با توجه به این که رویکرد پیشگیری از وقوع جرم  از وظایف تمامی سازمانها است و ادارات باید حافظ اموال خود باشند، در صورت وقوع هرگونه جرم مخصوصاً سرقت، مسئول آن اداره باید پاسخگو باشد.

شهسوار در ادامه گفت: شهرستان نی‌ریز یکی از شهرستانهای امن استان فارس است که این موضوع را مدیون مردم و نیروهای امنیتی شهرستان هستیم.

وی در پایان خطاب به سارقان و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی هشدار داد: دستگاه قضا با چنین افرادی به شدت برخورد قانونی خواهد کرد و آنها را به اشد مجازات خواهد رساند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها