تعداد بازدید: ۹۰۳
کد خبر: ۹۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴ - 2021 16 January
خطیب جمعه نی‌ریز:
حجت‌الاسلام سیدرضا رحمانی‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه ۲۶ دی‌، به مسئله رفع تحریم‌های آمریکا علیه ایران و خنثی‌سازی تحریمها اشاره کرد.
امید شهدان، نی‌ریزان فارس: او با بیان این که دو دیدگاه در خصوص تحریمها وجود دارد گفت: یکی دیدگاه رفع تحریمها است که می‌گوید امتیازاتی بدهیم و رفع تحریمها را بگیریم. به نوعی تمام ابزار های قدرت و بازدارنده‌مان را بدهیم و خودمان را خلع سلاح کنیم که البته باز هم احتمال این که تحریمها را در زمانی دیگر برگردانند وجود دارد. دیدگاه دیگر خنثی‌سازی تحریمها است. در دیدگاه خنثی‌سازی یعنی ما عوامل فشار را از دشمن بگیریم تا نتواند تحریمها را برگرداند. رفع تحریم مسکن است؛ اما خنثی‌سازی تحریم علاج درد است.

خطیب جمعه نی‌ریز تصریح کرد: همین که هواپیماهای آمریکا را در سواحل خلیج فارس سرنگون کردیم و پایگاه عین‌الاسد را با خاک یکسان می‌کنیم یعنی آمریکا نمی‌تواند بر ما چیره شود.

رحمانی‌زاده افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که در مقابل رفع تحریم، خنثی‌سازی آن را هم در برنامه قرار دهیم. 

حجت‌الاسلام رحمانی‌زاده همچنین ایام فاطمیه را تسلیت گفت و حضرت زهرا(س) را شاخه شَجره‌طیبه نامید و خواست در این مناسبت حرمت‌ها نگه‌داشته شود.

ایشان همچنین یاد و خاطره شهید نواب‌صفوی و جمعی‌از فدائیان اسلام را که در سال ۱۳۳۴ خورشیدی توسط رژیم طاغوت به درجه شهادت نائل شدند گرامی داشت.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها