تعداد بازدید: ۷۵۰
کد خبر: ۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰ - 2021 16 January
تا پایان امسال مشکل اینترنت و تلفن ثابت بلوار بهار حل خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی ریز؛  مسئولین شهرستان نی ریز از پروژه در حال اجرای مدیریت مخابرات شهرستان بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید فرماندار و رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان  ضمن تقدیر از پیگیری‌های دکتر طهماسبی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و تلاش‌های مدیریت و پرسنل مخابرات در حوزه مخابراتی و ارتباطی، توجه به دو عامل سرعت و اجرا در بازه زمانی مناسب و کیفیت لازم را در اجرای پروژه ها ضروری دانست و بر آن  تاکید کرد .

وی ادامه داد: حوزه مخابرات از جمله حوزه‌های مهمی است که هم در زیربنا و هم در زیرساخت‌های توسعه شهری وروستایی نقش مهمی ایفا می‌کند 

هدایت خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی و مهم ما در سال جاری پیگیری ورفع مشکلات مخابرات (پوشش تلفن و اینترنت) در سطح شهرستان است، زیرا تقویت زیر ساخت‌های مخابرات جهت رفع محرومیت و توسعه بنیادین شهرستان بسیار لازم و ضروری است.

همچنین در این بازدید معاون اداره مخابرات و مدیر اجرایی این پروژه در خصوص فناوری اطلاعات و زیر ساخت های مخابراتی در شهرستان  مواردی را بیان کرد و ذرباره اجرای این پروژه جدید نیز گفت :  خوشبختانه پروژه طرح کابل کشی بولوار بهار به طول 4 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 10میلیارد تومان از مصوبات سفر عالی مقام وزارت به استان فارس و موافقت مدیرعامل شرکت مخابرات و پیگیریهای دکتر طهماسبی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ازمیدان بولوارنشاط به سمت بولوار بهارآغاز و تا انتهای خیابان 22بهمن ادامه خواهد یافت .

وی ادامه داد: این پروژه تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهد رسید و ساکنان ضلع جنوبی بولوار بهار تا انتها به تلفن ثابت و اینترنت خانگی متصل خواهند شد که بیش از هزار مشترک جدید ساکن در این مناطق بعد از اجرای این پروژه می توانند جهت تلفن ثابت ثبت نام نمایند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها