تعداد بازدید: ۱۰۴۲
کد خبر: ۹۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱ - 2021 10 January
وضعیت اینترنت روستاهای نی‌ریز:
بیش از ۹۰ روستا در نی‌ریز و بختگان پایش شده است و روستاهای بالای ۲۰ خانوار حداقل از یک سرویس اینترنتی استفاده می‌کنند.

مدیر مخابرات شهرستان نی‌ریز با اعلام اینکه در روستاهای شهرستان سه شرکت همراه اول، ایرانسل و های وب خدمات اینترنتی ارائه می‌دهند گفت: اینکه عنوان کنیم در تمام روستاها این سه شرکت همزمان خدمات ارائه می‌دهند، درست نیست.


اینها به اضافه ADSL مخابرات خدمات را ارائه می‌دهند البته برخی از روستاها هم هستند که هنوز دارای هیچ پوششی نیستند.


رضوی با اعلام اینکه روستایی مثل هرگان فاقد اینترنت می‌باشد گفت: در طرح توسعه اینترنت، این روستا در برنامه قرار دارد اما اینکه چه زمانی کار به سرانجام برسد مشخص نیست.


وی با اعلام اینکه در دیگر نقاط شهرستان نیز مشکل اینترنت وجود دارد گفت: مثلاً در روستای چاه‌علی در بخش پشتکوه برای اینکه به آنتن‌دهی و اینترنت مناسب برسند مردم باید ۵۰ متر از روستا فاصله بگیرند و این به استان نیز گزارش شده است اما باید تمامی امکانات مورد نظر را دید تا بتوان به وسیله آن اینترنت آن منطقه را تأمین نمود.


وی در رابطه با خبری که اخیراً وزیر ارتباطات اعلام کرده بود مبنی بر اینکه تا پایان دولت دوازدهم همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار تحت پوشش اینترنت قرار می‌گیرند گفت: ما در پایشی که انجام داده‌ایم تمامی مسائل و مشکلات پوشش موبایلی را ارائه کرده‌ایم اما برای اینکه روستاهای دارای مشکل به اینترنت متصل شوند نیاز به زیرساخت‌هایی داریم از جمله مکان، تأمین برق، فونداسیون و امکانات و تجهیزات اینترنت و موبایل که باید برای تک تک آنها برنامه‌ریزی شود.


وی همچنین در رابطه با مشکل اینترنت همراه دکل استادیوم خبر از حل مشکل داد و در زمینه افت اینترنت در بلوار بهار عنوان نمود: خوشبختانه این بلوار در طرح توسعه قرار گرفته و پیمانکار آن مشخص شده و تا ۱۰ روز آینده عملیات اصلاح شبکه انجام خواهد شد.


دانش آموز روستای دربیدو نی‌ریز به دنبال اینترنت
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها