تعداد بازدید: ۱۰۶۵
کد خبر: ۹۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ - 2020 31 December
با پیگیری و برنامه‌ریزی دکتر طهماسبی شهرداران حوزه انتخابیه به دیدار معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس کمیسیون عمران مجلس رفتند.
روابط عمومی، امور رسانه و فضای مجازی دکتر طهماسبی: در این دو جلسه شهرداران نی ریز، استهبان، آباده‌طشک، قطرویه، مشکان، ایج، رونیز حضور داشتند.

سه‌شنبه نهم دی‌ماه پس از اعلام  برخی مشکلات  بودجه‌ای، امکاناتی و کمبودها  در شهرداریهای حوزه انتخابیه و درخواست شهرداران از نماینده در خصوص پیگیری رفع مشکلات، دکتر طهماسبی با هماهنگی با حوزه معاونت وزیر کشور در امورعمرانی، رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های کل کشور و همچنین رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، دو جلسه را برقرار شد و  شهرداران حوزه انتخابیه را به تهران  فراخوانده شدند. 

در جلسه اول که با حضور دکتر مهدی جمالی‌نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان همیاری شهرداریهای کل کشور و شهرداران حوزه انتخابیه  تشکیل گردید شهرداران به  معرفی شهرهای حوزه انتخابیه و  بحث و گفتگو در مورد پروژه‌های در حال اجرا شهرداری‌ها و نیازمندی‌های این پروژه‌ها چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ ادوات و ماشینهای عمرانی و خدماتی بیان کردند.

شهرداران همچنین در خصوص قوانین و مقررات مربوط به شهرداری‌ها، استخدام پرسنل غیر رسمی، تدوین لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و... با جمالی‌نژاد به بحث و گفتگو پرداختند. 

در این جلسه جمالی‌نژاد درخواست شهرداران بابت تخصیص بودجه، امکانات و ماشین آلات به شهرهای حوزه انتخابیه که طی نامه‌ای  مکتوب به تفکیک نیاز اعلام شده را دریافت کرد و از دکتر طهماسبی خواست تا با توجه به جایگاه و حضور در کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ و کمیسیون صنایع و معادن ، هر کمکی که بتواند به شهرداری‌های کل کشور ارائه کند.

در پایان مقرر گردید بودجه مورد درخواست شهرداری‌های حوزه انتخابیه جهت پروژه‌های نیمه‌تمام توسط سازمان همیاری شهرداری‌ها تأمین گردد و همچنین ادوات و ماشین آلات عمرانی و خدماتی و جمع‌آوری پسماند مورد درخواست شهرداران  نیز طبق پروتکل اعلامی از طرف سازمان همیاری  شهرداری‌ها با پرداخت تنها یک سوم اصل  قیمت ماشین آلات تأمین و تحویل شهرداری ها شود.

در ادامه  شهرداران جهت پیگیری مشکلات و کمبودها، در جلسه دیگری به دیدار دکتر رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی رفتند و در خصوص مشکلاتی که مربوط به این حوزه می‌باشد با وی به بحث و گفتگو نشستند.

ماحصل این جلسه مهم موافقت و تصویب اعتبارات ویژه جهت  اختصاص چند صد تنی قیر به شهرهای حوزه انتخابیه و همچنین اجرای طرح مصوب بازآفرینی شهری مصوبه کمیسیون ماده ۵ که به تصویب شورای عالی معماری و شهرسازی کل کشور رسیده جهت شهرهای نی‌ریز و استهبان بود.

در زیر جدول درخواست شهرداران حوزه انتخابیه را می‌بینید:



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها