تعداد بازدید: ۸۹۷
کد خبر: ۹۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳ - 2020 28 December
جلسه هماهنگی برگزاری آزمون استخدامی با حضور معاون فرماندار، مدیران دانشگاه‌ها و سازمان‌های خدماتی ۸ دی در فرمانداری برگزار و قرار شد در روزهای ۱۱ و ۱۲ دیماه آزمون‌ها در مدرسه سماء، دانشگاه آزاد و پیام‌نور برگزار گردد.
امید شهدان: میرزایی معاون فرماندار در ابتدا گفت: باتوجه به بیماری کرونا و ازدحام ۵۰۰ نفر؛ توزیع آب و... نباید انجام شود.

رئیس دانشگاه آزاد واحد نی‌ریز گفت: امکانات دانشگاه آزاد محدود است، برخی امکانات مانند سیستم گرمایشی را نمی‌توانیم فراهم کنیم؛ زیرا درِ سالن‌ها و پنجره‌ها هم بایستی باز باشند و در نتیجه سالن سرد می‌شود.

سید محمدرضا رئیس‌السادات گفت: از ساعت ۷ صبح درِ ورودی دانشگاه باز می‌شود و رأس ساعت ۸:۳۰ صبح آزمون آغاز و تا ۱۲:۲۰ ظهر ادامه دارد.

وی افزود: با همکاری شرکت فولاد قرار شده آب معدنی به آزمون‌دهندگان بدهیم و از دادن کیک و آبمیوه خودداری کنیم. 

علیرضا میرزایی وعده داد همکاری اداره ورزش ‌و جوانان  سیستم گرمایشی مورد نظر در این ۲ روز در اختیار دانشگاه‌ها قرار گیرد.

نماینده شهرداری نی‌ریز در این جلسه گفت: به دلیل محدودیت‌ها از یک خودرو آتش‌نشانی برای هر دو دانشگاه استفاده خواهیم کرد.

جواد محمودی مدیر برق عنوان کرد: به دلیل اینکه حوادث ناشی از برق غیرقابل پیش‌بینی بوده، تلاش کنید در محل‌های آزمون از نور طبیعی خورشید استفاده شود تا قطعی برق رخ ندهد.

حمیدرضا احمدی رئیس هلال‌احمر هم گفت: برای همه شرکت‌کنندگان نمی‌توانیم ماسک بدهیم و فقط به کسانی که همراه خودشان ماسک ندارند، ماسک خواهیم داد.

برای شست‌شوی کامل دانشگاه و ضدعفونی کف سالن هزینه‌ بالایی برای هلال‌احمر در پی خواهد داشت و فقط می‌توانیم دست‌ها و برخی سطوح را به وسیله آب‌پاش ضدعفونی کنیم.

مختار محمودی معاون بهداشت در پاسخ به صحبت احمدی اظهار نمود: در ارتباط با ضدعفونی کف سالن باید شهرداری اقدام کند که نماینده شهرداری پاسخ داد: دستگاه کارواش که برای ضدعفونی بود، دچار نقص فنی گردیده است.

معاون شبکه بهداشت ادامه داد: مراجعان باید فُرم خوداظهاری را تکمیل و به ما بدهند تا اگر کرونا داشتند از ورود آنان به محل آزمون ممانعت شود لذا بازرسان بهداشت هم در این خصوص در محل حضور دارند.

مختار محمودی از مراجعان خواست از به همراه آوردن وسایلی مانند: تلفن همراه، جزوه‌، کتاب، کیف و... پرهیز کنند چون جمع‌آوری و تحویل مجدد آن به شرکت‌کنندگان شیوع کرونا را دو چندان می‌کند.

میرزایی در پایان خواست به دلیل محدودیت‌های ستاد کرونا و نبود بوفه موادغذایی و مغازه نوشت‌افزار در محل آزمون‌، شرکت‌کنندگان خودکار، مداد و پاک‌کن به همراه خود داشته باشند.

گفتنی است تعداد شرکت کنند گان در شهرستان  نی‌ریز، 1680نفر می باشند که از این تعداد 1019نفر خانم و 661 نفر آقا در سه حوزه دانشگاه پیام نور، آزاد و مدرسه سماء در روزهای ۱۰ و ۱۱ دی ماه پنجشنبه و جمعه به رقابت می پردازند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها