تعداد بازدید: ۸۶۲
کد خبر: ۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ - 2020 28 December
رئیس اداره صمت: در میان خرده فروشی‌ها و هایپر مارکت‌ها روغن توزیع شده است.
به گزارش هورگان: کوچکی رئیس اداره صمت نی‌ریز با اعلام اینکه از امروز دوشنبه 8 دی‌ماه 4.5 تن روغن در سطح شهر توزیع خواهد شد گفت: سعی کرده‌ایم این روغن‌ها را در میان اکثر خرده فروشی‌های سطح شهر توزیع کنیم.

ضمن اینکه بازار روز شهرداری چند روزی است که توزیع روغن را آغاز کرده و افق کوروش نیز تا روز گذشته توزیع روغن داشته و از فردا این روند را ادامه خواهد داد.

وی با اعلام اینکه خوشبختانه تاکنون برای خرید روغن صفی در نی‌ریز تشکیل نشده است گفت: سعی کرده‌ایم به هر خرده فروش ۵ کارتن روغن بدهیم تا مردم نسبت به خرید روغن تجمع نکنند.

رئیس صمت در رابطه با فروش کالاهای اجباری به همراه روغن گفت: در این رابطه تنها برای یک مغازه تشکیل پرونده شده است و به مراجع قضایی ارسال گردیده است.

قطعاً هر مغازه‌ای که اقدام به توزیع کالای اجباری به همراه روغن نماید با آن برخورد می‌کنیم و از شهروندان نیز تقاضا داریم نسبت به معرفی این مغاز‌ه‌ها اقدام نمایند.

وی پیش بینی نمود در زمینه روغن فعلاً در بازار نی‌ریز کمبودی وجود نداشته باشد.

کوچکی همچنین اعلام کرد برای صنوفی که نیاز به روغن دارند 28 تن روغن آورده‌ایم و در میان اغذیه‌فروشان، قنادان و آشپزخانه‌ها در حال توزیع می‌باشد و روغنی که در مغازه‌ها وجود دارد فقط برای مصرف خانوار است.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها