تعداد بازدید: ۱۰۱۵
کد خبر: ۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ - 2020 19 December
ستاد کرونای شهرستان نی‌ریز وضعیت شهرستان را زرد اعلام کرد.
به گزارش هورگان: پس برگزاری جلسه ستاد کرونا با توجه به اعلام وضعیت زرد شهرستان نی‌ریز مقرر گردید:

1- اصناف گروهای شغلی 1و 2 و 3 به شرط رعایت پروتکل‌ها و راهنماهای فاصله گذاری و الزامات سلامت محیط و کار مجاز به فعالیت می‌باشند و گروه‌های شغلی 4 مجاز به فعالیت نمی‌باشند.

2- با توجه به محدودیت های اعمال شده برای شب یلدا کلیه اصناف غیر ضروری از ساعت 18 در  سراسر شهرستان تعطیل خواهند بود. (مدت زمان اجرای این بند مورخ 29 و 30 آذر می‌باشد.)

اصناف ضروری که از ساعت 18 به بعد مجاز می‌باشند:

1- نانوایی‌ها 2- سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای3-میوه و تره بارفروشی‌ها 4- مراکز درمانی و  پزشکی 5- داروخانه ها 6-رستوران ها، فست‌فودها (صرفاً بصورت بیرون بر) 7- کالای پزشکی  8-حمل و نقل عمومی 9- قصابی 10- مرغ و ماهی فروشی ها.

2- عبور و مرور خودروهای شخصی از ساعت 20 روزهای شنبه 29 آذر و یکشنبه 30 آذر در سطح شهر ممنوع می باشد و با متخلفین برابر مقررات اقدام خواهد شد.

3- دستگاه های ارائه دهنده خدمات ضروری (آب برق،گاز ،تلفن) و دستگاههای مرتبط با ماموریت های اساسی و مدیرت شهری با 100 صددرصد ظرفیت در محل کار حضور یابند. در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور دو سوم کارکنان انجام خواهد شد. (اولویت دورکاری با کارکنان دارای بیماری زمینه‌ای ، مادران باردار و فرزند زیر 7 سال می‌باشد.)

4- برگزاری هرگونه مراسم مذهبی،اجتماعی،فرهنگی و همایش ها در سطح شهرستان ممنوع می باشد.

5- کلیه پارک‌ها و بوستان ها تعطیل می باشد و در این خصوص در ورودی های پارک ها و بوستان ها اطلاع رسانی توسط شهرداری ها و دهیاری ها صورت پذیرد.

6- با توجه به وضعیت اعلامی شهرستان مقرر گردید: شهرداری نی‌ریز و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نسبت به بازگشایی مسیرهای مسدود شده ورودی شهر نی‌ریز پس از هماهنگی با پلییس راهور و پلیس راه اقدام نمایند.

7- تیم های بازرسی متشکل از ادارات صنعت ، معدن و تجارت ، اتاق اصناف ، شبکه بهداشت و درمان - تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه نسبت به بازرسی از واحد های صنفی اقدام نمایند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها