تعداد بازدید: ۱۲۲۸
کد خبر: ۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹ - 2020 20 November
موافقت نامه راه اندازی اولین مرکز نوآوری و فناوری دانشگاه پیام نور استان فارس با حضور رئیس دانشگاه پیام نور نی ریز و رئیس پارک علم و فناوری استان فارس به تایید نهایی رسید.
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، پس از پیگیری های صورت گرفته در یکسال گذشته و ایجاد زیرساخت های لازم ، مجوز راه اندازی اولین مرکز نوآوری و فناوری دانشگاه پیام نور استان فارس در نی ریز صادر و در آینده ای نزدیک و با رفع محدودیت های ناشی از کرونا شاهد افتتاح این مرکز در شهرستان نی ریز خواهیم بود. 

شهباز صداقت رئیس دانشگاه پیام نور نی ریز ضمن ابراز خرسندی از صدور مجوز این مرکز و تشریح ابعاد مثبت و سازنده آن در رشد و اعتلای شهرستان اظهار امیدواری کرد با راه اندازی این مرکز رشد در شهرستان بسیار مستعد و صنعتی نی ریز ، شاهد شکوفایی صنعت این منطقه و پیشرفت چشمگیر ایده های جوانان در حوزه های مختلف علمی و پژوهشی باشیم.

 رئیس دانشگاه پیام نور نی ریز ضمن قدردانی از مساعدت دکتر ذوالقدر رئیس پارک علم و فناوری فارس و همکاران ایشان در جهت تسهیل و تسریع راه اندازی مرکز نواوری شهرستان نی ریز تصریح کرد: با راه اندازی و توسعه این مرکز شاهد اقدامات مؤثری در حوزه شرکت‌های دانش بنیان و شناسایی ظرفیت های موجود در شهرستان خواهیم بود که می توان از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف شهرستان استفاده کرد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها