تعداد بازدید: ۱۰۶۴
کد خبر: ۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷ - 2020 13 November
محدودیت های تازه در خصوص مبارزه با کرونا در شهرستان نی ریز اعمال خواهد شد.
هدایت سرپرست فرمانداری و رئیس ستاد مبارزه با کرونا شهرستان نی ریز با حاد شدن روند انتشار ویروس کرونا در شهرستان  نی ریز ، از محدودیت های تازه از جمله موضوع تعطیلی کسب و کارهای غیرضروری در شهرستان که از ساعت ۱۸ هر روز و از 23آبان به مدت یکماه اعمال خواهد شد خبر داد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی ریز، سرپرست فرمانداری طی سخنانی با بیان اینکه : مهمترین مساله در موفقیت روند مبارزه با کرونا، همراهی و همکاری مردم و رعایت دستورالعمل های بهداشتی است اظهار داشت :   برای موفقیت در مقابله با ویروس کرونا همه باید به وظایفه ‌مان عمل کنیم.   یعنی اگر مردم در این زمینه همکاری خودشان را مدنظر قرار ندهند، مطمئناً ما در مقابله با این بیماری موفق نخواهیم شد و مهم‌ترین مسأله این است که مردم کمک و همراهی کنند و دستورالعمل‌هایی که صادر می‌شود را مراعات و اجرا کنند.

گفتنی است مصوبات به شرح زیر می باشد :

1-خدمات حضوری بانکها ی شهرستان نی ریزتا اطلاع ثانوی تعطیل و فقط خدمات ضروری به مردم ارائه شود .

2- فعالیت مشاغل غیر ضروری  شهرستان از 23/8/99تا 20/9/99از ساعت 18تا صبح روز بعد تعطیل و تنها مشاغل ضروری مانند داروخانه ها ،نانوائیها ،سوپرمارکتها و تره بار و میوه فروشیها اجازه فعالیت خواهند داشت .

3-دورکاری کارکنان دستگاههای اجرایی شهرستان که پیش از این  یک سوم بودتا سقف 50در صد افزایش خواهد یافت پاسخگویی  به ارباب رجوع بصورت دور کاری خواهد بود.

4- جلسات اداری که ضروری است در شهرستان می بایست برگزار شود نباید بیشتر از 15نفر حضور داشته باشند.

5-مراسم ختم و عروسی در سراسر شهرستان بطور گروهی ممنوع می باشد ، با برگزار کنندگان برابر قانون تهدید کنندگان بهداشت برخورد خواهد شد .

6- از همه شهروندان گرامی استدعا داریم برای جلوگیری از بحرانی شدن وضعیت کرونا در شهرستان نسبت به رعایت پروتکلهای بهداشتی ، از قبیل ماسک زدن،شستشوی دستها بطور مداوم،رعایت فاصله اجتماعی و دوری از اجتماعات و دورهمی ها همیشه مد نظر قرار دهند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها