تعداد بازدید: ۹۵۸
کد خبر: ۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵ - 2020 12 November
در سفر نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی که به دعوت فرهاد طهماسبی نماینده نی‌ریز، استهبان و بختگان انجام شده بود اعتبارات قابل توجهی برای شهرستان نی‌ریز به تصویب رسید.
به گزارش هورگان؛ در سفری که سه تن از نمایندگان مجلس، جمعی از معاونان وزیر و مدیران کل استان پنج‌شنبه 22 آبان به شهرستان نی‌ریز انجام شد، درخواستهای فرمانداران حوزه انتخابی شنیده و در پایان مصوبات قابل توجهی به تصویب رسید.

اعتبار ۱۱ میلیاردی برای روگذر نی ریز، اختصاص قیر برای سه شهرستان، اعتبار ۵ میلیاردی برای مرمت مسجد جامع کبیر، احداث زمین های چمن مصنوعی در سه شهرستان، بررسی واگذاری اراضی شیبدار، روکش آسفالت جاده نی ریزـ آباده طشک، تصویب بیمارستان ۶۴ تختخوابی برای شهرستان بختگان برای بودجه سال آینده از جمله اعتبارات مصوب این سفر بود.

شرح گزارش آن را در هفته نامه نی ریزان فارس به تاریخ ۲۵ آبان ماه مطالعه نمایید.



غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
باسلام واحترام ضمن تقدیر و تشکر از اطلاع رسانی شما بزرگواران و تشکر از نماینده شریف جناب آقای دکتر طهماسبی پیرامون این هماهنگی و برنامه ریزی جهت عمران وآبادانی شهر و دیارمان سئوالی که پیش می آید اینکه واقعا در 4سال قبل که در خدمت آقای مسعودی بودیم متاسفانه در این زمینه ها هیچگونه فعالیتی نبود یا اطلاع رسانی نمی شد
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها