تعداد بازدید: ۱۴۴۶
کد خبر: ۸۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ - 2020 09 November
بهشتی روان حاجیه جهان خانم حسین‌زادگان مادر شهیدان حبیب، محمدرضا و محمدحسین کردگاری و مادر خانم شهید علیرضا اکرامپور به لقاء پروردگارش نائل شد.
به گزارش هورگان: روح بلند او پس از اقامه نماز صبح یکشنبه 18 آبان به جان جهان پیوست و پیکر پاکش امروز 19 آبان در قطعه ایثارگران دارالرحمه شهرستان نی‌ریز به خاک سپرده شد.

شهید محمدرضا کردگاری در عملیات بیت‌المقدس در تاریخ 12 اردیبهشت 1361 خورشیدی در جبهه خوزستان، شهید حبیب کردگاری و شهید علیرضا اکرامپور در عملیات والفجر 8 و در منطقه فاو در 27 بهمن 1364 و شهید محمدحسین کردگاری در عملیات والفجر 8 و در منطقه فاو در 5 اسفند 1364 به شهادت رسیدند.

جهان‌خانم حسین‌زادگان مادر شهیدان حبیب، محمدرضا و محمدحسین کردگاری همراه یک گروه دوازده نفره از بانوان در سال 1367 عازم جبهه جنگ شد؛ او در مصاحبه‌ای با هفته‌نامه نی‌ریزان فارس  که در تاریخ 7 بهمن 1397 انجام شد، در مورد فعالیتهای ستاد پشتیبانی شهید علم‌الهدی گفت: 

عضو بسیج بودم و سالها پابه‌پای همسر و فرزندانم در راه دفاع از کشور بسیار تلاش کردم. آن زمان فرزندانم هر سه در جبهه بودند و ما همراه با خواهران دیگر، برای رزمندگان نان و شیرینی می‌پختیم. مدتی بعد شنیدیم قرار است گروهی برای پشتیبانی از رزمندگان، عازم اهواز شوند. ما به محض شنیدن این خبر، نام‌نویسی کردیم و خدا را شکر همسرم هم مخالفتی در این مورد نکرد. اواخر جنگ بود و زمانی که ما آنجا بودیم آتش‌بس اعلام کردند. زنده‌یاد مادر شهید ماجدی زمان حرکت ما به جبهه می‌خندید و می‌گفت مطمئن باشید همین که ما به جبهه برسیم جنگ تمام می‌شود و همین‌طور هم شد! ١٥ روز اهواز بودیم و در این ١٥ روز، از صبح تا شب در قرارگاه اهواز کار می‌کردیم و به کارهای مختلفی مانند شستن لباس، خیاطی، پختن‌نان، خُردکردن قند، رفوکردن کیسه‌خواب، شستن لباس، شستن پتو و... می‌پرداختیم. عصرهای جمعه‌ هم ما را به زیارت مقبره دانیال نبی، علی‌بن مهزیار و... می‌بردند. چندین بار هم ما را جبهه بردند و شبانه از چند جا مانند شلمچه دیدن کردیم.

به مناسبت رحلت این مادر فداکار و صبور، مقامات کشوری و لشکری پیام‌هایی صادر کردند که در زیر می‌خوانید:

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه خانم «جهان خانم حسین‌زادگان» مادر شهیدان والامقام حبیب، محمدرضا و محمدحسین کردگاری از غیورمردان دوران دفاع مقدس، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این مادر فداکار و صبور، در پرتو عشق و ارادت به خاندان عصمت و طهارت(ع)، گوهر وجود خود را وقف پرورش فرزندان انقلابی و دلیر کرد که ضامن سربلندی و عزت نظام اسلامی شدند و یاد و نامشان را در دفتر زرین فرهنگ و ایثار برای همیشه ماندگار نمودند.

این‌جانب مصیبت وارده را به مردم شریف استان فارس و به ویژه خانواده محترم آن مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منّان برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران


بسم رب الشهداء و الصدیقین 

خانواده های محترم شهیدان والامقام کردگاری 
               
▪️احتراما وفات حاجیه خانم جهان خانم حسین زاده گان، مادر شهیدان والامقام محمد رضا ، محمدحسین و حبیب کردگاری  را تسلیت عرض مینمایم .

▪️ان شاءالله در جوار فرزندان شهیدش، قرین رحمت الهی گردد .

فرهاد طهماسبی 
نماینده مردم شریف حوزه انتخابیه شهرستانهای نی ریز ،استهبان و بختگان


بسم الله الرحمن الرحیم 

وَمَن يُطِعِ اللَّهَ وَالرَّسُولَ فَأُولَٰئِكَ مَعَ الَّذِينَ أَنْعَمَ اللَّهُ عَلَيْهِم مِّنَ النَّبِيِّينَ وَالصِّدِّيقِينَ وَالشُّهَدَاءِ وَالصَّالِحِينَ ۚ وَحَسُنَ أُولَٰئِكَ رَفِيقًا

و کسانى که خدا و پیامبر را اطاعت کنند، (در روز رستاخیز،) همنشین کسانى خواهند بود که خدا، نعمت خود را بر آنان تمام کرده. از پیامبران و صدّیقان و  شهدا و صالحان. و آنها همنشین خوبى هستند.
(سوره مبارکه نساء/۶۹)

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت ناگهانی حاجیه خانم حسین زادگان والده مکرمه شهیدان معظم محمدحسین، محمدرضا و حبیب کردگاری  موجب تاسف و تأثر فراوان گردید.

وفات آن بانوی شهیدپرور و ایثارگر را به عموم مردم شهیدپرور و بالاخص خانواده های شهیدان کردگاری و اکرامپور، تسلیت عرض نموده و برای ایشان از درگاه خداوند متعال علو درجات و برای سایر بازماندگان معزز، صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم .

مراد هدایت
سرپرست فرمانداری نی ریز


بسم الله الرحمن الرحیم

با اندوه و تاسف فراوان ، درگذشت مرحومه مغفوره حاجیه خانم حسین زادگان مادر معزز شهیدان کردگاری  را خدمت کلیه ارحام و بستگان ٰ، خصوصا فرزندمحترم ایشان آقای هادی کردگاری تسلیت و تعزیت عرض می نمایم . 

برای آن مادر صبور و فداکار  که در طول سالیان متمادی فراق فرزندان و داماد شهیدش را با صبری زینبی تحمل نموده ٰ ،غفران و رحمت واسعه الهی و برای خانواده های مصاب ، صبر و اجر جزیل از درگاه خداوند منان خواهانم .بی شک روح مطهر آن فقیده سعیده و همسر محترم ایشان مرحوم حاج علی کردگاری متنعم به نعمات الهی خواهد بود . ان شاء الله تعالی
  سید محمد فقیه /امام جمعه نی ریز


انالله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه خانم «جهان خانم حسین‌زادگان» مادر شهیدان والامقام «حبیب، محمدرضا و محمدحسین کردگاری» از غیورمردان دوران دفاع مقدس و افتخار آفرین استان فارس در جنگ تحمیلی، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

مصیبت جانگداز اسمانی شدن مادری اسمانیان پرور و هجواری و همنشینی با فرزندان شهیدش و  میهمانی سفره جاودانه ارباب شهدا و سرامدن فراقی جانکاه برای زنده یاد مادر شهیدان کردگاری  است.

این مادر فداکار با پروش فرزندان شجاع و مومن در دامن پاک خود برای انقلاب اسلامی عزت و و سربلندی آفریدند.

این‌جانب مصیبت وارده را به خانواده آن مرحوم، مردم شهید پرور شهرستان نی ریز و استان فارس تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منّان برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس



انا لله و انا الیه راجعون

 خانواده محترم شهیدان معزز محمدحسین، محمدرضا و حبیب کردگاری 

سلام علیکم بماصبرتم

خانواده محترم شهیدان کردگاری
بی تردید پدران و مادران شهدا سرمایه های ارزشمند کشورمان هستند که در سراسر زندگی با برکتشان همواره مبلّغ و مروّج مکتب ناب ایثار وشهادت بوده اند. صلابت و شکیبایی مادران شهدا که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست. درگذشت والده مکرمه شهیدان کردگاری را به خانواده محترم و بازماندگان ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره رامسئلت می نماییم.

روابط عمومی و تبلیغات 
 سپاه فجر استان فارس

انا لله و انا الیه راجعون

 خانواده محترم شهیدان معزز محمدحسین، محمدرضا و حبیب کردگاری 

سلام علیکم بماصبرتم

خانواده محترم شهیدان کردگاری
بی تردید پدران و مادران شهدا سرمایه های ارزشمند کشورمان هستند که در سراسر زندگی با برکتشان همواره مبلّغ و مروّج مکتب ناب ایثار وشهادت بوده اند. صلابت و شکیبایی مادران شهدا که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست. درگذشت والده مکرمه شهیدان کردگاری را به خانواده محترم و بازماندگان ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره رامسئلت داریم
 
سرتیپ دوم پاسدار یداله بوعلی
 فرمانده سپاه فجر استان فارس



انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر کردگاری

سلامٌ علیکم
صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان عزیز خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، هدیه نمودند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والا مقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم جهان خانم حسین زادگان» مادر گرامی شهیدان معزز «حبیب، محمدرضا و محمدحسین کردگاری» را به شما خانواده محترم و مردم شهیدپرور شهرستان نی‌ریز تسلیت عرض می‌نمایم. به یقین این شهدای والا مقام معلم و بسیجی الگوهای بی‌بدیلی از ایثار و مقاومت برای ایران اسلامی هستند که این بانوی والامقام نقش ارزشمندی در تربیت آنها داشته است.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آنکه به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

سعید اوحدی
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران


انا لله و انا الیه راجعون

 خانواده محترم شهیدان معزز محمدحسین، محمدرضا و حبیب کردگاری 

سلام علیکم 
درگذشت مرحومه حاجیه خانم جهان خانم حسین زادگان مادر گرامی شهیدان والامقام محمدحسین، محمدرضا و حبیب کردگاری را خدمت مردم شریف استان و شهرستان نی ریز، ایثارگران و ارادتمندان خصوصاً آن خانواده معزز تسلیت عرض می نمایم.

 از خداوند رحمان برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و محشور شدن با شهدای گرانقدرش و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.
 
عنایت ا... رحیمی
 استاندار فارس

بسم الله الرحمن الرحیم

"وَلَنَجْزِيَنَّ الَّذِينَ صَبَرُوا أَجْرَهُم بِأَحْسَنِ مَا كَانُوا يَعْمَلُونَ"
(سوره مبارکه نحل آیه ۹۶)

خانواده‌های محترم و مکرم حسین زادگان و کردگاری

سلام علیکم
با اظهار تاسف، ضایعه درگذشت والده بزرگوار مرحومه مغفوره حاجیه خانم جهان خانم حسین زادگان مادر معظم شهیدان سرافراز محمد حسین، محمدرضا و حبیب کردگاری را تسلیت گفته، از درگاه حضرت احدیت غفران و رحمت الهی و حشر با اولیاء الله و صالحین برای آن مرحومه و صبر و شکیبایی برای بازماندگان و سایر منسوبین محترم آرزومندم.
 والسلام 

لطف اله دژکام 
نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز

بسم الله الرحمن الرحیم

 انا لله و انا الیه راجعون

 خانواده محترم شهیدان گرانقدر کردگاری

 سلام علیکم 

درود بر محضر بهشتی مادران شهدا بانوان مومنی که موهبت محبت مادری را تا اعلای محبت الهی متعالی می سازند.

 زبان از وصف منزلت این ایمان قاصر است چرا که نمی‌توان در ترادف مهر مادری و بخشیدن فرزند عزیز تر از جان، واژه‌ای را معادل ساخت.

 از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبر بانوی ماجده و مومنه حاجیه خانم جهان خانم حسین زادگان مادر بزرگوار شهیدان معظم حبیب، محمدرضا و محمدحسین کردگاری ادای احترام می‌کنم و به نیابت از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و خادمین شما در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس ضمن عرض تسلیت درگذشت آن مادر بزرگوار، از درگاه ایزد متعال علو  درجات را برای آن مرحومه و صبر جزیل برای خانواده محترم ایشان مسئلت دارم.

رجبعلی راهی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس

مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس در پیامی در گذشت مادر شهیدان کردگاری را تسلیت گفت

متن پیام تسلیت به شرح ذیل می باشد

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان کردگاری

سلام علیکم؛
خبر درگذشت بانوی مومنه وپرهیزگار مرحومه حاجیه خانم حسین زادگان، والده مکرمه شهیدان والامقام محمدرضا، محمد حسین و سردار شهید فرهنگی حبیب کردگاری باعث تألم و تأثر فراوان اینجانب و همکارانم در خانواده بزرگ آموزش و پرورش استان گردید.

بی تردید پدران و مادران شهدا سرمایه های ارزشمند کشورمان هستند که در سراسر زندگی بابرکتشان همواره مبلّغ و مروّج مکتب ناب ایثار وشهادت بوده اند.

اینجانب به سهم خود و از سوی جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان استان شهیدپرور فارس، درگذشت این مادر فداکار و صبور را به خانواده ی بزرگوار کردگاری، وابستگان، مردم خوب و فرهنگ دوست و خانواده های معزز شهدا خصوصا شهدای دانش اموز و فرهنگی شهرستان نیریز تسلیت عرض نموده، از درگاه ایزدمنّان رحمت واسعه و علو درجات آن فقیده سعیده و همنشینی با فرزندان شهیدش را مسألت می نمایم.

فرهاد اسماعیلی 
مدیرکل آموزش و پرورش فارس

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها