تعداد بازدید: ۸۲۶
کد خبر: ۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸ - 2020 08 November
وام ٤ درصد اشتغال برای نی‌ریز

تاکنون در شهر نی‌ریز از سوی بنیاد برکت نزدیک به ۲۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است و ۸۰۰ طرح با اشتغالزایی ۱۸۰۰ نفر انجام گرفته است.


محمدحسین شاهسونی تسهیلگر بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در رابطه با اقدامات انجام گرفته توسط این ستاد گفت: اساس کار این بنیاد بر روی اشتغال و تولید بنا نهاده شده است.


وی در این ارتباط که این تسهیلات در چه حوزه‌هایی پرداخت می‌شود گفت: ما هیچ محدودیتی ایجاد نکرده‌ایم و هر کسی که بتواند شغلی راه بیاندازد و ٢ نفر را در کنار خود بکار گیرد ما از او حمایت می‌کنیم.


بنیاد برکت اگر احساس کند که فرد توانایی انجام این کار را دارد به او تسهیلات قرض‌الحسنه می‌دهد و در این ارتباط حتی نیاز به مدرک تخصصی آن رشته هم وجود ندارد.


به عنوان نمونه و در نی‌ریز طرح‌های بزرگی مثل گلخانه پاپایا، بزرگترین مزرعه جوجه شترمرغ، پرورش بز سانن به اجرا درآمده است.


برای تسهیلات به بخشداری و دهیاری‌ها بروید


شاهسونی در پاسخ به این سؤال که اگر کسی طرح توجیهی داشته باشد و بخواهد از این وامها استفاده کند باید به کجا مراجعه نماید؟
گفت: ما در نی‌ریز دفتر نداریم اما افراد می‌توانند به دهیاری و بخشداریها مراجعه کنند و آنها با ما ارتباط برقرار می‌کنند. همچنین در شهر نی‌ریز کسی که بتواند در بخش تولید کار کند ما استقبال می‌کنیم البته کارهای خدماتی در نی‌ریز شامل طرح‌های ما نمی‌شود.

وی در ادامه از همکاری طهماسبی نماینده مجلس و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شعبه نی‌ریز که همکاری خوبی با بنیاد دارند تشکر و قدردانی نمود.
شاهسونی همچنین گفت: به دلیل وسعت شهرستان نمی‌توانیم تمام روستاها را یکجا تحت پوشش قرار دهیم و در سال ۹۹ روستاهای هدف بخش مرکزی شامل روستاهای حاجی‌آباد، حیدرآباد، تل‌مهتابی و در بخش پشتکوه دهچاه و غوری و در بخش قطرویه شهرک وزیره، کارگاه(رودخور)، ریزاب، کتاباد و شهرک بنه‌کلاغی را تحت پوشش قرار داده‌ایم اما به مرور زمان همه روستاهای شهرستان را تحت پوشش قرار خواهیم داد.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها