تعداد بازدید: ۱۳۲۰۱
کد خبر: ۸۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵ - 2020 08 November
توزیع نفت سفید از طریق کارت‌های بانکی انجام می‌شود.

رئیس شرکت پخش ملی فرآورده‌های نفتی نی‌ریز در گفتگو با نی‌ریزان فارس اعلام نمود که این طرح از سال گذشته آغاز شده و دیگر کالابرگ به متقاضیان داده نمی‌شود و سهمیه افراد بر روی کارت‌های بانکی که در سامانه تعریف شده واریز می‌گردد.


افراد می‌توانند با مراجعه به شرکت‌های توزیع از طریق دستگاه‌های پوزی که در آنجا قرار گرفته است سهمیه خود را دریافت کنند و نیاز نیست کل سهمیه را بگیرند و به میزان نیازشان همانند کارت سوخت بنزین می‌توانند، برداشت کنند.


مصطفی امیرزاده با بیان اینکه استقبال از این طرح بسیار خوب بوده است گفت: خوشبختانه تعداد متقاضیان دریافت نفت سفید از طریق کارت بانکی نسبت به دریافت کننده‌ کالا برگ بیشتر بوده و تاکنون نزدیک به ۹۵ درصد از مشمولان در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.


وی در رابطه با کسانی که با مشکل کدپستی روبرو هستند گفت: در این رابطه جلسات متعددی در فرمانداری برگزار شده و اقداماتی در سطح استان و کشور انجام گرفته اما آنگونه که رئیس پست شهرستان اعلام کرده مشکلی برای دریافت کدپستی وجود ندارد و دهیار و بخشداران می‌توانند لیست افراد متقاضی را برای پست ارسال کنند.


وی با بیان اینکه ثبت‌نام در سامانه کمتر از ۲ دقیقه به طول می‌انجامد گفت: در این ارتباط کسانی که اطلاعات کافی ندارند می‌توانند به کافی‌نت‌ها مراجعه کنند.


نشانی ثبت‌نام به شرح زیر می‌باشد:

در رابطه با مشکل کدپستی بی‌باک رئیس پست شهرستان نی‌ریز با اعلام اینکه در روستاهایی که قبلاً کدپستی به آنها داده شده، متقاضیان می‌توانند با ارائه کدپستی همسایه و نقشه خانه خود به پست مراجعه و کدپستی را دریافت کنند اما در مورد روستاهای فاقد کدپستی با دهیاران روستاها هماهنگ شده تا نقشه طرح هادی را برای ما به ارسال کنند و اگر مدارک کامل شود می‌توانیم حداکثر ظرف یک هفته کدپستی را به آنها تحویل دهیم.


وی همچنین اعلام نمود: برای دریافت کدپستی تعریفی وجود دارد که آن مکان باید دارای آدرس و دری که به یک معبر باز شود و اگر آبادی است باید کد آبادی آن به ثبت رسیده باشد که در همین ارتباط چند روستا در بخش قطرویه با مشکل روبرو بودند که خوشبختانه مشکلشان برطرف شد.

غیر قابل انتشار: ۴
انتشار یافته: ۴
عادل طیبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
0
0
من کد پستی دارم شهرستان طالقان دارم ولی موفق ثبت کارت نفت نشدم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
من در روستای سلامگاه کیارس هستم نفت و گاز هم ندارم
مولابخش مزارزهی مرادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
مولابخش مزارزهی کافه بلوچی نشتم نفت نگرفتم
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
0
0
بنده مدتی هست ثبت نام کردم کارت بانکی هم تعریف کردم وپیامک تایید کارت بانکی دریافت کردم،به محل توزیع مراجعه کردم میگن کارت ثبت شده ولی باید بری شرکت پخش تایید کنند ، شرکت پخش میگن نیازی به تایید نیست نمیدونم چکار کنم وکجا پیگیری کنم
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها