تعداد بازدید: ۸۰۷
کد خبر: ۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴ - 2020 21 October
در شهرستان نی‌ریز:
16 واحد تولیدی و 68 فرصت شغلی در شهرستان نی‌ریز احیاء می شود.
روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی: مدیر جهادکشاورزی شهرستان نی ریز با اشاره به احیاء 16 واحد تولیدی و ایجاد 68فرصت شغلی در سال جاری گفت: با توجه به نامگذاری امسال به نام «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری، احیاء واحدهای تولیدی کشاورزی که با مشکل مواجه شد‌ه‌اند با جدیت و بیش از پیش در دستور کار این مدیریت قرارگرفته و تا کنون 5 جلسه کارگروه رفع موانع تولید در شهرستان به همین منظور و با محوریت شعار سال برگزار شده است.

علیرضا بصیری در همین خصوص تصریح کرد: در سال 1398 تعداد 10 واحد بحرانی، 30 واحد راکد، 22 واحد نیمه فعال و 122 واحد فعال با ظرفیت اشتغال‌زایی 452 نفر شناسایی شدند که با طرح مشکلات آن‌ها در جلسات کارگروه رفع موانع تولید، این آمار به 2 واحد بحرانی، 29 واحد راکد، 15 واحد نیمه فعال، 138 واحد فعال و افزایش اشتغال به 520 نفر، تغییر پیدا کرد.

به گفته او؛ واحدهای احیاء شده در زمینه باغداری، مرغداری، دامداری، فرآوری پسته، گلخانه، پرورش آبزیان، مکانیزاسیون، ذرت خشک‌کنی و تولید لبنیات سنتی فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه این مدیریت با وجود 5 ماه مانده به پایان سال جاری، تعهد ابلاغی خود را در زمینه فعال‌سازی واحدهای نیمه فعال، راکد و بحرانی را به طور کامل انجام داده است، خاطرنشان کرد: این روند همچون گذشته ادامه خواهد داشت.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها