تعداد بازدید: ۱۳۷۸
کد خبر: ۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷ - 2020 20 October
آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید حوزه بانک ملی شعب شهرستانهای نی ریز، استهبان و بختگان برگزار شد.
 روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی ریز: آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید حوزه بانک ملی شعب شهرستانهای نی ریز، استهبان و بختگان با حضورمراد هدایت سرپرست فرمانداری نی ریز،افشین هنرور معاون اداره امور شعب بانک ملی استان فارس، برگزار شد.

در این مراسم سرپرست فرمانداری با اشاره به اینکه شهرستان نی ریز دارای ظرفیت های سرشار در زمینه های مختلف است گفت: تأمین مالی بخش عمده‌ای از طرح ‌های دولت بر عهده بانک های دولتی است. 

وی با تاکید بر لزوم حرکت به سمت تحقق منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های دولت، گفت: بانک ملی ایران با توجه به شرایط اقتصادی موجود، تاکنون اهتمام ویژه‌ای برای حمایت از کارآفرینان و فعالان اقتصادی و توسعه کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار داشته است.

هدایت همچنین از منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه‌های هرکشور یاد کرد و افزود: برای ارائه خدمت با کیفیت به مردم و همچنین رشد و توسعه کشور باید از افراد توانمند، تحصیلکرده، جوان و دلسوز در مسئولیت ها استفاده کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از خدمات ایرج حامدی پور مدیر قبلی حوزه بانک ملی شعب شهرستان های نی ریز، استهبان و بختگان تقدیر و احمد جام که دارای 26 سال سابقه خدمت در بانک ملی و متولد شهرستان فیروز آباد می باشد به عنوان جایگزین وی معرفی شد.

شایان ذکر است ایرج حامدی پور که از نیروهای بومی شهرستان نی ریز بود به سمت رئیس امور شعب حوزه بانک ملی در شهرستان فیروز آباد منصوب شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها