تعداد بازدید: ۸۵۳
کد خبر: ۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲ - 2020 07 October
بمناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک انجام شد:
آرزو حقیقی رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نی ریز و جمعی از پرسنل این کانون بمناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک ، با هدایت سرپرست فرمانداری نی ریز دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی ریز،در این دیدار سرپرست فرمانداری طی سخنانی اظهار داشت : رسالت کانون پرورش فکری ، پرورش ارتقای فرهنگ و تربیت صحیح نیروی انسانی به عنوان  سرمایه های اصلی کشور است  .

وی نقش برنامه‌ها و خدمات ارائه شده توسط کانون را قابل ملاحظه و درخور تامل دانست و تصریح کرد: کانون دارای سابقه‌ی طولانی در حوزه‌ی تربیت است و بر این اساس اعتماد جامعه به این نهاد از ضریب بالایی برخوردار است.

هدایت در پایان سخنان خود فعالیت‌های کانون را بر پایه تفکر ارزیابی کرد و برای هر نوع همکاری با مجموعه کانون در این شهرستان قول مساعدت داد.

در ادامه رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نی ریز نیز ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های همه جانبه مجموعه فرمانداری از این کانون در شهرستان؛ تقدیر و تشکر کرد.

 وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته ملی کودک امسال از روز ۱۲ مهر با شعار «آینده را باید ساخت» و با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغازشده و تا روز ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ادامه می‌یابد، افزود: امسال با توجه به هم‌زمانی هفته ملی کودک با اربعین حسینی، برنامه‌های این هفته رنگ و بوی عاشورایی و حسینی به خود گرفته است و در عین حال با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور تمامی برنامه‌ها به‌صورت مجازی اجرا و ارائه می‌شود.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  نی ریز، با اشاره به هفته ملی کودک و ۱۶ مهر به‌عنوان روز جهانی کودک این رویداد را فرصتی برای توجه به حقوق واقعی کودکان و توسعه فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان که بستر ساز دیگر توسعه‌ها است دانست.

وی با بیان اینکه :شعار امسال این هفته با عنوان «آینده را باید ساخت» گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  فرصتی را فراهم آورده تا متناسب با شرایط سخت و حساس این روزها، کودکان ونوجوانان و خانواده‌ها بتوانند به صورت مجازی و آنلاین از خدمات تخصصی این نهاد فرهنگی استفاده کنند 

بیان داشت: سایت‌ها و صفحه‌های کانون در شبکه‌های اجتماعی نیز در این روزها با هشتگ #بچه‌های اربعین تلاش می‌کنند مطالب جالب، جذاب و مورد نیاز بچه‌ها را تولید و فیلم‌ها و لینک‌های مناسب کودکان را منتشر یا بازنشر‌کنند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها