تعداد بازدید: ۸۲۴
کد خبر: ۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ - 2020 06 October
دکتر سعید کوشکی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس از شهرستان نی ریز بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی ریز، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و مسئول هـيئت رزمندگان اسلام در استان فارس در ابتدای سفرش به  نی ریز به همراه هـدايت سرپرست فرمانداری نى ريز، نماینده مردم شهرستان هاى نى ريز ،استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نى ريز،شهردار و اعضا شورای اسلامی، قطبى مسئول بنياد شهيد و امور ایثارگران و جمعی از پیشکشوتان جبهه وجنگ با حضور در گلزار مطهر شهدای گمنام به مقام والای شهدای شهر ستان نى ريز ادای احترام کردند و یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپس در جلسه ای که درباره طرح و اجراء پروژه مقبره شهداى گمنام شهرستان نى ريز در سالن اجتماعات فرماندارى با حضور جمعی از مسئولین ادارات و نهادها تشکیل شد به بحث و گفتگو و تصمیم گیری مصوبات پرداختند.

در این جلسه هـدايت سرپرست فرماندارى نى ريز مراسم گفت: مردم خداجو و ولايت مدار در خطه شهيدپرور شهرستان نى ريز در طول دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه هاي جنگ حق عليه باطل و نبرد بي امان با دشمن بعثي صحنه هاي زيبائي از ايثار و از خودگذشتگي به نمايش گذاشتند .

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس نیز طی سخنانی بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و همکاری همه دستگاه‌ها در این زمینه،  تأکید كرد.

وی مهم‌ترین هدف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، را انتقال و انعکاس ارزش‌ها و درس‌های دفاع مقدس به نسل جوان و آینده و حفظ آن برشمرد.

در ادامه فرغت شهردار نى ريز نیز گزارشى از عمكرد انجام شده در خصوص طرح گلزار مطهر شهدا و شهداى گمنام شهرستان نى ريز ارائه نمود.





نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها