تعداد بازدید: ۸۰۸
کد خبر: ۸۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ - 2020 27 September
سرمقاله
غلامرضا شعبانپور / مدیر مسئول

با عنایت حضرت حق ٣٠٢ مین (سیصدو دومین) شماره هفته‌نامه نی‌ریزان فارس الان در اختیار شماست. ۶ مهر ۱۳۹۳ اولین شماره منتشر شد و با لطف و فضل الهی بدون وقفه شش سال کامل را پشت سر گذاشتیم و اکنون هفتمین سال را آغاز می‌کنیم.


اینکه چرا این ۷ سال را به هفت خان تشبیه کردیم خواستیم از استعاره ۷ خان رستم استفاده کنیم که بیانگر گذر از هفت مرحله مشکل  و  سخت است.
روزنامه نگاری کاری طاقت‌فرسا و در عین حال شیرین است. تا کسی وارد این فعالیت نشود و آن را ادامه ندهد، درک این سختی و طاقت فرسایی برایش ساده نیست.  باید عاشق این کار شوی تا بتوانی ادامه دهی.


هر چند خداوند عزیز، قوی، قادر و جلیل را شاکریم که دست اندرکاران هفته‌نامه نی‌ریزان فارس قبل از انتشار این هفته‌نامه در کوره ۱۴ ساله انتشار هفته‌نامه عصر نی‌ریز آب دیده شدند به طوری که توانستند به مدت یک سال هر دو هفته‌نامه را توأمان در یک هفته منتشر کنند. ( از٦ مهر ۱۳۹۳ تا ١١شهریور ۱۳۹۴ روزهای یکشنبه نی‌ریزان فارس و سه‌شنبه‌ها عصر نی‌ریز منتشر می‌شد.) اما بنا به درخواست خوانندگان که خواهان یک شماره در هفته بودند انتشار نی‌ریزان فارس ادامه یافت. در واقع مجموعه دست‌اندرکاران هفته‌نامه نی‌ریزان فارس از ۱۳ آبان امسال وارد بیستمین سال فعالیت مطبوعاتی خود می‌شوند. انشاء ا... ویژه نامه‌ای به همین مناسبت در آبان ماه منتشر و تقدیم خوانندگان عزیز خواهیم کرد.


به هر حال برگردم به تیتر «هفتمین خان» که شش خان آن گذشته و هفتمین آن آغاز شده است.


روزنامه نگاری «خانهای» زیادی دارد که به ویژه در چند سال اخیر کمبود شدید و همزمان گرانی سرسام آور کاغذ و سایر هزینه‌ها نفسگیر شده است. انشاا... مشکلات اقتصادی کشور حل شود تا به تبع مطبوعات هم از این جهت به آرامشی برسند.


به هر حال شاکر خداوندیم، استقبال و تشویق مداوم مخاطبان را تحسین می‌کنیم و از همه کسانی که در این مسیر همراهی کردند، از صمیم قلب سپاسگزاریم.

درعاشقی گزیر نباشد زساز و سوز

                                                                                                 استاده‌ام‌چوشمع مترسان‌زآتشم
‌              

شاد و سالم و موفق باشید 


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها