تعداد بازدید: ۱۰۲۱
کد خبر: ۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷ - 2020 20 September
65 برنامه محوری در برنامه چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با شعار ما قوی هستیم از 31 شهریورماه شروع می شود و تا 7 مهرماه به طول می انجامد.
مرکز فضای مجازی سپاه ناحیه نی ریز: سرهنگ شعبانی نیا فرمانده سپاه ناحیه نی ریز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای 8 سال جنگ تحمیلی، امام شهدا، شهدای مدافع حرم خصوصا شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، شهدای عرصه سلامت و شهدای مدافع وطن و حفظ امنیت، اظهار کرد : نعمت های زیادی در کشور داریم که سایر کشورها ندارند و یکی از مهم ترین این نعمت ها حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی است که ان شاالله خداوند سایه ولایت فقیه را بر سراین ملت حفظ کند.

وی خاطر نشان کرد : همه مردم و اقشار جامعه در پیروزی دفاع مقدس نقش داشتند با اینکه دشمن ما در جنگ تحمیلی تا بن دندان مسلح بود و بیشتر کشور ها از آن حمایت می کردند اما ما با رهبری پیامبر گونه حضرت امام (ره) و با حضور منسجم نیروهای مردمی و باتوکل برخدا و ایمان راسخ توانستیم در جنگ پیروز شویم.

شعبانی نیا در خصوص تاثیر دفاع مقدس در بیداری اسلامی گفت : دفاع مقدس باعث شد که تمام مسلمانان جهان و کشورهای منطقه در حوزه مقاومت در مقابل استکبار جهانی که هرکدام گرفتار یکی از قدرت های ظالمانه بودند آگاه و بیدار شوند  و به فرموده حضرت امام (ره) ما در جنگ انقلابمان را به دنیا صادر کردیم.

وی در ادامه به برنامه های محوری گرامیداشت چهلیمن سالگرد هفته دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت با توجه به شرایط حال حاضر و وجود ویروس کرونا در کشور مجموعه خبرگزاری ها و رسانه های محلی می توانند در فضای مجازی نقش موثری داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه نی ریز یادآور شد : پنج یادواره شهدای آبروی محله، برگزاری کارگاه‌های مشاوره در بحث ازدواج، اعزام نیرو به اردوهای جهادی، نشست های روشنگری، زیارت و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، محافل انس با قرآن و شب شعر و خاطره شهدا برگزار خواهد شد که این برنامه ها به طور ویژه به شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع سلامت و شهدای امنیت پرداخته خواهد شد.

وی بیان داشت : ما دنبال ایده های نو هستیم تا در ذهن ماندگار شود و از رسانه های محلی خواستار شدند از تمامی ظرفیت های هنری، فرهنگی و رسانه ای را به کار گیرند و محتواهای تولید شده در این زمینه را منتشر نمایند.

و در پایان : از اصحاب رسانه و خبرگزاری ها که تمام تلاش خود را در جهت برجسته کردن یاد و خاطره شهدا به کار گرفته اند تشکر کردند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها