تعداد بازدید: ۱۷۷۵
کد خبر: ۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹ - 2020 18 September
مرحله اول بسته بندی و توزیع بسته های معیشتی نیازمندان با یاری دستان مهربان نیوکاران در دستان نیازمندان قرار گرفت.
مجید پاکیزه دامن: این کار خیرخواهانه به همت اداره اوقاف و امور خیریه نی ریز و با همکاری اداره تبلیغات شهرستان صورت گرفت که به گفته سجاد شبان رئیس اوقاف نی ریز شامل 300 بسته معیشتی به ارزش 800 میلیون ریال می باشد.

شبان گفت: این بسته ها شامل اقلامی نظیر برنج، ماکارونی، سویا، روغن و رب گوجه می باشد که به همراه شوینده بهداشتی و ماسک به دست نیازمندان می رسد.

سجاد شبان گفت: با شناسایی افراد و خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت در سطح شهر، از محل جمع آوری موقوفات و کمک های مردمی این اقلام تهیه شده است.

او گفت: با توجه به اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان اطعام دهی در اماکن مذهبی وجود نداشت، اقدام به توزیع بسته های معیشتی برای نیازمندان کردیم.

رئیس اوقاف و امور خیریه نی ریز گفت: با توجه به گفته های رهبر جمهوری اسلامی، یک خیزش ملی برای کمک به نیازمندان و محرومان جامعه در شرایط خاص کرونایی صورت گرفته که با کمک هیئات مذهبی در قالب طرح شمیم حسینی این کار انجام شد.

اما جنگجو رئیس تبلیغات نی ریز درمورد توزیع در بخش های دیگر شهرستان می گوید: درحال حاضر توزیع در مرحله اول به شهر نی ریز اختصاص دارد و در صورت تأمین موقوفات در مرحله دوم که در ماه صفر است، به دیگر بخش ها و روستاها نیز تخصیص خواهد یافت.




نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها