تعداد بازدید: ۲۷۴۷
کد خبر: ۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶ - 2020 06 September
ثبت نام استخدامی برای 2 انبار بزرگ نفت ایران آغاز شد/ اخذ گواهی ICDL اجباری است.
به گزارش خبرنگار انرژی نیوز، ثبت نام در سامانه جذب فارغ التحصیلان برای استخدام نیروی واجد شرایط در قالب قرارداد مدت معین در سیستان و بلوچستان و با هدف تامین نیروی مورد نیاز دو انبار نفت زاهدان و چابهار در حوزه پالایش و پخش و حفظ و نگهداشت خطوط لوله و شرکت گاز استانی در حوزه شرکت ملی گاز (از جمله شهرهاي زابل، نيك شهر، چابهار و زاهدان) آغاز شده است.

بر این اساس، فارغ التحصیلان رشته‌های مهندسی شیمی، عمران، صنایع، مکانیک، برق، کامپیوتر، ایمنی، حسابداری و مدیریت می توانند از طریق سامانه jad.mop.ir اقدام به ثبت نام کنند.

شرایط سنی داوطلبان برای مقطع کارشناسی در صورت داشتن پنج سال سابقه کار در صنعت نفت 35 سال (معدل 15) و مقطع کارشناسی ارشد با داشتن پنج سال سابقه کار 40 سال (معدل 16) است ضمن آنکه کارکنان قرارداد مدت موقت و پیمانکار مستمر مشمول شرایط «تسهیل» می شوند.

ثبت نام رشته‌های مورد نیاز از تمامی دانشگاه‌های دولتی، آزاد، پیام نور و ... سراسر کشور آزاد بوده و در زمان ثبت نام حتما باید گواهی مدرک ای.سی.دی.ال از مراکز مورد تائید بنیاد ICDL و یا سازمان اداری و استخدامی اخذ و ارائه شود. ثبت نام تا پنجم آذرماه 1399 ادامه دارد.

«انرژی نیوز»: کارکنان قرارداد موقت و پیمانکار برای ثبت نام در سامانه استخدامی وزارت نفت (استان سیستان و بلوچستان) مشمول استفاده از شرایط «تسهیل» می‌شوند و نکته مهمتر آن است که جذب افراد واجد شرایط برای استخدام طرح‌های پخش و گاز سیستان و بلوچستان در اولویت ضروری وزارت نفت قرار گرفته است. یک کلام، زودتر تبدیل وضعیت می‌شوید.

 نکته مهم: وزارت نفت تاکید کرد: از آنجايي كه تأمين نيازهاي نيروي انساني صرفاً براي استان سيستان و بلوچستان بوده بنابراین افرادي كه به صورت قرارداد مدت معين بكارگيري مي‌شوند، به هيچ وجه امكان جابه جايي يا انتقال به ساير استانها/ مناطق را درطول خدمت نخواهند داشت.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها