تعداد بازدید: ۲۵۶۰
کد خبر: ۸۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲ - 2020 02 September
مدیر آموزش و پرورش :
آموزش و پرورش نی‌ریز در جذب مشارکت خیرین در مدرسه سازی از جمله ادارات سرآمد فارس است.
مدیر آموزش و پرورش نی‌ریز در حاشیه اجلاس سراسری رؤسای ادارات آموزش و پرورش کشور  گفت: مهمترین چالش پیش روی آموزش و پرورش در سطح ملی، کمبود نیروی انسانی کارآمد و جذب نیروهای ضعیف در آموزش و پرورش است.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس،  امیر ولی‌زاده افزود: مشکلات اقتصادی، کمبود اعتبارات، فرسودگی فضاهای آموزشی و وجود کلاس‌های پرجمعیت شهری بر سایر مشکلات دامن زده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نی‌ریز هدف از برگزاری اجلاس رؤسا را شناخت چالش‌ها و مشکلات پیش‌روی آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود:  تبادل نظر و تجربه در بین رؤسا و برنامه‌ریزی به منظور حل مشکلات می‌تواند نتایج مثبتی را به دنبال داشته باشد.

ولی‌زاده گفت: مهمترین اقدام آموزش و پرورش شهرستان نی‌ریز در سال جدید  با توجه به کمبود نیروی انسانی، به کار بردن شیوه‌های مختلفی در خصوص ساماندهی نیروها، نظیر ادغام مدارس و استفاده بهینه و کامل از نیروهای انسانی می‌باشد.

وی افزود: در سال گذشته آموزش و پرورش شهرستان نی‌ریز در خصوص شاخص ارزیابی عملکرد ادارات، رتبه ۱۳ استان و رتبه سوم گروه خود از بین ۲۰ اداره کسب نمود که مهم‌ترین رشد در شاخص‌های آموزشی و قبولی‌های خرداد و کنکور بود.

همچنین در حوزه‌های روابط عمومی، نهضت سواد آموزی درس پژوهشی نیز از ادارات برتر استان بوده است .

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها