تعداد بازدید: ۲۹۴۶
کد خبر: ۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴ - 2020 02 September
آئین تکریم و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید نهاد کتابخانه‌‌های عمومی شهرستان نی‌ریز صبح چهارشنبه ۱۲ شهریور در دفتر فرماندار شهرستان برگزار شد.
امید شهدان، نی‌ریزان فارس: با بازگشایی کتابخانه‌های استان فارس که به دلیل بیماری کرونا تعطیل شده بود؛ آئین تکریم و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید نهاد کتابخانه‌‌های عمومی شهرستان نی‌ریز صبح چهارشنبه ۱۲ شهریور در دفتر فرماندار شهرستان برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس که در این جلسه حضور داشت عملکرد کتابداران نی‌ریز را در سطح ملی برجسته خواند و گفت: عملکرد نی‌ریز در جشنواره‌های کشور درخشان بوده است.

روح‌ا... منوچهری، محمدمسعود یاربی را فردی دغدغه‌مند خواند و افزود: ایشان خدمات زیادی ارائه نمودند اما هدفمان از انتصابات این است که روحیه‌ای تازه‌ در کتابخوانی ایجاد شود.

در ادامه، یاربی که از سال ۱۳۸۴ خورشیدی مسئولیت کتابخانه‌های نی‌ریز را بر عهده داشت از کمبودهای شهرستان از جمله نبود خودرو برای کتابخانه سیار گفت و درخواست کرد خودرویی برای این شهرستان از سوی اداره کل اختصاص یابد.

احداث ساختمان کتابخانه شهر قطرویه موضوع دیگر جلسه بود که مراد هدایت سرپرست فرمانداری خواست تا ساختمان جدید مجهز شود.

او گفت: در ساخت کتابخانه قطرویه از ظرفیت‌های فولاد غدیر باید استفاده کرد چرا که جمعیت بخش قطرویه زیاد است و نیاز بخش می‌باشد.

سرپرست فرمانداری نی‌ریز، اکبر عابدین‌نژاد سرپرست جدید کتابخانه‌های عمومی نی‌ریز را فردی خوش‌ برخورد دانست و گفت: در عرصه‌های کتابداری و مدیریت کتابخانه‌ها ایشان سابقه ۲۲ ساله دارند و به کمبودهای شهرستان واقفند؛ امید است با ورود ایشان شاهد تحولی در کتابخوانی شهرستان باشیم.

هدایت همچنین درخواست کرد تا کتابخانه‌ها در عضوگیری دانش‌آموزان و دانشجویان تلاش کنند.

مراد هدایت افزود: کتابخانه نیمه تمام واقع شده در میدان دانشجو بایستی با انتخاب پیمانکار جدیدی عملیات عمرانی‌اش ادامه یابد.

عابدین‌نژاد ضمن تشکر از مسئولان گفت: تمام تلاشم را در خدمت‌رسانی مطلوب‌تر خواهم نمود.

وی از منوچهری رئیس کتابخانه‌های استان خواست تکلیف ساختمان کتابخانه احمد نی‌ریزی در محله سادات را به سرانجام برساند.

در پایان احکام محمدمسعود یاربی و علی‌اکبر عابدین‌نژاد که از سوی مدیر کل کتابخانه‌های استان صادر شده بود قرائت و به آنان داده شد.




نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها