تعداد بازدید: ۲۷۶۷
کد خبر: ۸۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱ - 2020 31 August
مطالبه‌گر بوده و حق را بخواهید
امید شهدان، نی‌ریزان فارس: امام جمعه نی‌ریز در جمع عزاداران اباعبدا... الحسین از مردم خواست تا مطالبه‌گری کرده و حق را زنده نگه‌دارند.

سنت هر ساله عصر عاشورای حسینی امسال با تفاوت‌هایی همچون رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی، یکشنبه ۹ شهریور در محوطه روبروی امامزادگان برگزار شد.

آیت‌ا... سید‌محمد فقیه هفته دولت را گرامی داشت و از مسئولان خواست به بهانه حضور در جلسات مختلف کار مردم را به تأخیر نیندازند.

ایشان در ادامه خاطر نشان کرد: دولتمردان کاری نکنند مردم نسبت به اسلام بدبین شوند. به فکر فقرا باشید. عده‌ای سرمایه‌دار حق محرومان را با استفاده از ظرفیت صنعت تضعیف کرده‌‌اند؛ لذا باید حق‌جو باشیم و از دولت بخواهیم مشکلات ما را حل کند.

نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری افزود: با انتخابات است که سرنوشت کشور رقم می‌خورد. با انتخابی که ما داریم، هیئت دولت روی کار می‌آید، مسئول انتخاب می‌شود. بنابراین هر چیزی که بر سرمان می‌آید، از نتیجه آرای ما است. 

امام جمعه نی‌ریز به پیشرفت‌های دفاعی ایران اشاره کرد و گفت: در زمینه دفاعی پیشرفت‌های زیادی داشته‌ایم.

آیت‌ا... فقیه هدف قیام امام حسین(ع) را مبارزه با بی‌عدالتی خواند و اظهار داشت: آیا در کشور اسلامی ایران عدالت به ‌درستی رعایت می‌شود؟ اگر عدالت است، چرا باید این قدر به ضعفا فشار بیاید و در عوض سرمایه‌داران بچه‌هایشان را برای ادامه تحصیل به خارج کشور بفرستند و شناسنامه ایرانی و خارجی داشته باشند؟

امام جمعه نی‌ریز خطاب به مسئولان کشور گفت: مگر مردم اسیر شما هستند؟ این مردم آزاده‌اند. این ظلم‌ها را سرشان نیاورید. در انتخابات ریاست جمهوری به فردی جهادی و متدین مانند شهید رجایی رأی دهید تا اوضاع کشور درست شود.

آیت‌ا... فقیه در پایان از حضور پرشور مردم در مراسم‌ سوگواری اباعبدا... الحسین(ع) در شرایط خاص بیماری مسری کرونا تشکر نمود و خاطر نشان کرد: مجلس امام حسین(ع) نباید با نزدن یک ماسک تعطیل شود و مردم باید  مراقب سلامتی خود باشند.




نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها