تعداد بازدید: ۲۴۵۶
کد خبر: ۸۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ - 2020 31 August
اعضای انجمن میراث ماندگار بختگان با نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
در این ملاقات ابتدا محمد جواد رنجبر عضو شورای هماهنگی شبکه تشکلهای محیط زیست و منابع طبیعی استان فارس و دبیر انجمن میراث ماندگار بختگان با توجه به لزوم اگاهی بخشی به عموم مردم در خصوص اهمیت مقوله محیط زیست؛ رسالت تشکل های محیط زیستی را، تلاش برای نهادینه شدن فرهنگ حفظ انفال بر شمرد و شمه ای از فعالیت های ده سال اخیر انجمن میراث را به اطلاع ایشان رساند.

وی از نماینده مردم در مجلس درخواست کرد تا در شورای اداری شهرستان ، جایگاه سازمان های مردم نهاد را به عنوان سرمایه های اجتماعی ،تبیین کند و نهادهای ذیربط را به همیاری و همکاری با سازمان های غیر دولتی فرا خواند.

سپس یکی از فعالین این عرصه؛ مراتب اعتراض خود را نسبت به مجوزهای صادر شده در خصوص بهره برداری معدنی از منطقه حفاظت شده بهرام گور بیان داشت.

در این دیدار همچنین، حق آبه دایمی تالاب بین المللی بختگان، آسیب پذیری جنگل های منطقه، آلودگی واحدهای صنعتی مستقر و لزوم آموزش های عمومی جهت تنویر افکار جامعه ، مخصوصا جوامع محلی و ... مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در ادامه دکتر فرهاد طهماسبی، نماینده  مردم نی ریز ، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی، با توجه به جایگاه ویژه تشکل های مردمی در پیشبرد برنامه های فرهنگی جامعه، از اعضای انجمن ها خواست همه تلاش خود را در جهت حساسیت افکار عمومی نسبت به حفظ محیط زیست، به کار بندند.

وی همچنین در خصوص جلسه تبادل نظر با حضور تعداد بیشتری از اعضای انجمن میراث ماندگار بختگان، در آینده ای نزدیک ، قول مساعد داد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها