تعداد بازدید: ۱۶۷۸
کد خبر: ۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴ - 2020 29 August
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز از ابتلای 11 نفر جدید به بیماری کروناویروس و افزایش آمار به 202 مورد در شهرستان نی ریز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز، دکتر « داور آل داود» با بیان اینکه از این تعداد هفت نفر زن و چهار نفر مرد بوده اند گفت: این بیماران همه از جوانان و میانسالان شهرستان بوده و سن آنها بین 17 تا 55 ساله هستند.

وی افزود: سه نفر از این بیماران ساکن اطراف نی ریز و بقیه ساکن شهر هستند .

این متخصص قلب و عروق با اشاره به اینکه سه  نفر از این افراد بدحال و در بیمارستان بستری هستند اظهار  داشت: وضعیت نی ریز در حال حاضر زرد بوده که با این روند افزایشی بزودی منتظر وضعیت قرمز هستیم.

او با تأکید به اینکه بی توجهی مردم نسبت به حضور بدون رعایت پروتکل های بهداشتی در تجمعات یکی از دلایل ابتلای افراد جدید بوده است عنوان کرد: متأسفانه با وجود هشدارهای زیاد به شهروندان افراد زیادی به شهرهای دیگر مسافرت داشته یا پذیرای مسافر از دیگر شهرستان ها بوده اند و با توجه به مثبت بودن مسافر، تعداد زیادی را در گیر بیماری کرونا کردند که باعث بستری شدن آنها در بیمارستان شد.

دکتر آل داود استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، عدم حضور در مکان های سرپوشیده و تجمعات فشرده را برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری ضروری دانست.

گفتنی است از 202 مورد مثبت کرونا در شهرستان، تاکنون 168 مورد بهبودی و 2 مورد فوتی به ثبت رسیده است.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها